-
61. Data: 2006-06-11 21:11:30
Temat: Re: brak reklamówek
Od: mvoicem <m...@g...com>
Paweł Sakowski napisał(a):
> Tiger wrote:
>> W CZYM KLIENT MA ZABRAC ZAKUPY? W ZEBACH?
>
> Idąc tym tropem, jeśli klient zrobi zakupy spożywcze na ponad ok. 100
> zł, to trzeba by mu dać za darmo plecak turystyczny. Bo w
> polietylenowych siatkach nie ma jak takiej ilości unieść.
>
Można. Nikt nie każe przecież tego w jedną siateczkę wkładać.
p. m.
-
62. Data: 2006-06-11 21:25:12
Temat: Re: brak reklamówek
Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
mvoicem wrote:
> > Idąc tym tropem, jeśli klient zrobi zakupy spożywcze na ponad ok. 100
> > zł, to trzeba by mu dać za darmo plecak turystyczny. Bo w
> > polietylenowych siatkach nie ma jak takiej ilości unieść.
>
> Można. Nikt nie każe przecież tego w jedną siateczkę wkładać.
Nie o pojemność jednej reklamówki chodzi, ale o to, ile się w łapach da
udźwignąć i nieść przez chociażby parę minut.
--
+---------------------------------------------------
-------------------+
| Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
| who can count up to 1023 on his fingers. |
+---------------------------------------------------
-------------------+
-
63. Data: 2006-06-12 06:48:53
Temat: Re: brak reklamowek
Od: "Cyberix" <r...@b...pl>
>> http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.service.c.hot
line.index
>> Poprostu zadzwoń i zapytaj jak to jest z tymi siateczkami. Czy jest to
>> dobra wola sprzedawcy czy też jest to podyktowane odpowiednimi
>> przepisami.
>
> Dzieki, z czystej ciekawosci w poniedzialek zadzwonie do Rzecznika Praw
> Konsumenta, Federacji Konsumentow i potem na infolinie Lidla.
>
Napisz co ciekawego się dowiedziałeś, bardzo jestem ciekaw...
-
64. Data: 2006-06-12 08:56:48
Temat: Re: brak reklamowek
Od: Johnson <j...@n...pl>
Tiger napisał(a):
>
> Ponawiam pytanie - czy ktos wie, czy jest jakas dyrektywa unijna odnosnie
> szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży ... itd -
> cos, co zastepuje zacytowane wczesniej w watku dwa rozporzadzenia?
>
Nie ma dyrektywy unijnej, ani rozporządzenia RE.
--
@ Johnson
--- za treść postu nie odpowiadam
"Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy."
-
65. Data: 2006-06-12 12:44:29
Temat: Re: brak reklamowek
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
PiotRek wrote:
>> Tak, tylko tu chodzi o towar luzem (np. ziemniaki na wagę). Jak kupujesz
>> mleko w kartonie czy butelce, to ono jest już zapakowane. I faktycznie -
>> opakowanie dostajesz darmo.
>
> Nie jestem przekonany. Gdyby było tak jak piszesz,
> to by nie było wyrazu "samoobsługowej".
Dlaczego?
Nigdy nie byłeś w sklepie samoobsługowym z towarem (np. ziemniakami)
leżącymi luzem?
-
66. Data: 2006-06-12 12:45:21
Temat: Re: brak reklamowek
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Cyberix wrote:
>> Dzieki, z czystej ciekawosci w poniedzialek zadzwonie do Rzecznika Praw
>> Konsumenta, Federacji Konsumentow i potem na infolinie Lidla.
>>
>
> Napisz co ciekawego się dowiedziałeś, bardzo jestem ciekaw...
Pewnie stracili cierpliwość i mu Kaczyńskiego zacytowali ;->
-
67. Data: 2006-06-12 13:24:05
Temat: Re: brak reklamowek
Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>
Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
news:d640m3-4v1.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> PiotRek wrote:
> > Nie jestem przekonany. Gdyby było tak jak piszesz,
> > to by nie było wyrazu "samoobsługowej".
> Nigdy nie byłeś w sklepie samoobsługowym z towarem (np. ziemniakami)
> leżącymi luzem?
Nie o to chodzi. Chyba każdy sklep powinien zapewnić
klientowi opakowanie tych ziemniaków, a nie tylko
samoobsługowy.
--
Pozdrawiam
Piotr
-
68. Data: 2006-06-12 14:33:33
Temat: Re: brak reklamowek
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
PiotRek wrote:
> Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:d640m3-4v1.ln1@ncc1701.lechistan.com...
>> PiotRek wrote:
>>> Nie jestem przekonany. Gdyby było tak jak piszesz,
>>> to by nie było wyrazu "samoobsługowej".
>> Nigdy nie byłeś w sklepie samoobsługowym z towarem (np. ziemniakami)
>> leżącymi luzem?
>
> Nie o to chodzi. Chyba każdy sklep powinien zapewnić
> klientowi opakowanie tych ziemniaków, a nie tylko
> samoobsługowy.
Nie.
Sklep nie-samoobsługowy powinien dać te ziemniaki już opakowane -
trudno, żeby wsypywali klientowi ziemniaki do kieszeni.
A w samoobsługowym klient musi mieć bezpłatną możliwość zapakowania tych
ziemniaków i dostarczenia ich do kasy.
-
69. Data: 2006-06-12 20:12:36
Temat: Re: brak reklamowek
Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>
Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
news:tia0m3-tb2.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> Sklep nie-samoobsługowy powinien dać te ziemniaki już opakowane -
> trudno, żeby wsypywali klientowi ziemniaki do kieszeni.
>
> A w samoobsługowym klient musi mieć bezpłatną możliwość zapakowania tych
> ziemniaków i dostarczenia ich do kasy.
Ano może i macie rację. :-)
--
Pozdrawiam
Piotr
-
70. Data: 2006-06-12 21:22:29
Temat: Re: brak reklamówek
Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
PiotRek wrote:
> Chyba każdy sklep powinien zapewnić
> klientowi opakowanie tych ziemniaków, a nie tylko
> samoobsługowy.
Dodam, że według aktualnej linii orzecznictwa, przy zakupie jednego
ziemniaka skórkę uważa się za opakowanie w rozumieniu art. ... ;-)
--
+---------------------------------------------------
-------------------+
| Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
| who can count up to 1023 on his fingers. |
+---------------------------------------------------
-------------------+