  • 41. Data: 2006-06-10 12:40:46
    Temat: Re: brak reklamowek
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Tiger wrote:

    > Ide wzdluz polek, dopoki nie mam w koszyku tego, co potrzebuje - za mniej
    > wiecej taka sume, jaka ze soba wzialem ;-) Wychodzac z domu obliczam sobie
    > "na oko" - ile powinna kosztowac konkretna lista zakupow, a potem tylko
    > wybieram sposrod drozszych lub tanszych produktow, zeby sie zmiescic rowno w
    > zabranej kwocie :-) Ot, zadna filozofia... po prostu planowane zakupy. Cos,
    > o czym nie chca slyszec marketoidy, planujace kampanie reklamowe
    > supermarketow ;-)

    Idź do banku, załóż sobie konto i chodź do sklepu z kartą. Zawsze
    będziesz miał równo odliczone.
    A tak na serio ty chyba jednak powinienes porozmawiac z psychiatra.

  • 42. Data: 2006-06-10 12:53:50
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A w czym mu sie zywnie podoba. Moze byc nawet w zebach.

    Gdybys byl kierownikiem sklepu i udzielil mi takiej odpowiedzi na pytanie o
    takie cienkie, bezplatne reklamowki, to bym dla zasady juz do twojego sklepu
    nie przyszedl. Chyba nie wyrosles z czasow, w ktorych uprzejmosc byla
    luksusem, na ktory stac bylo nielicznych i na ogol skoligaconych. Podobnie,
    jak typ "wladcy plyty chodnikowej" - ciecia, ktory uwaza, ze ma swiete prawo
    szarogesic sie na terenie, ktorego "strzeze".

    Dorosnij...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 43. Data: 2006-06-10 12:54:42
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Idź do banku, załóż sobie konto i chodź do sklepu z kartą. Zawsze będziesz
    > miał równo odliczone.
    > A tak na serio ty chyba jednak powinienes porozmawiac z psychiatra.

    No dobra, o jeden post za duzo... przyczepiles sie i tyle. Nie mam zamiaru
    dalej cie karmic. PLONK.

  • 44. Data: 2006-06-10 12:59:56
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    > Heh... wlasnie wrocilem z Lidla, gdzie zabraklo (w calym sklepie) cienkich
    > bezplatnych reklamowek. Panie w kasach upieraly sie, ze w tej sytuacji nie
    > przysluguja zadne inne bezplatne torby na zakupy... Czy mialy racje? Nawet
    > grozba wezwania PiH odbila sie od nich, nie zostawiajac ani sladu. W koncu
    > kupilem kilka tych grubszych siatek po 50 groszy, ale mam niesmak... Jak
    > to jest wzgledem prawa?

    http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.service.c.hot
    line.index
    Poprostu zadzwoń i zapytaj jak to jest z tymi siateczkami. Czy jest to dobra
    wola sprzedawcy czy też jest to podyktowane odpowiednimi przepisami.

  • 45. Data: 2006-06-10 13:10:54
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Cyberix" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Poprostu zadzwoń i zapytaj jak to jest z tymi siateczkami. Czy jest to
    > dobra wola sprzedawcy czy też jest to podyktowane odpowiednimi przepisami.

    Dzieki, z czystej ciekawosci w poniedzialek zadzwonie do Rzecznika Praw
    Konsumenta, Federacji Konsumentow i potem na infolinie Lidla.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 46. Data: 2006-06-10 13:22:46
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Tiger wrote:

    > Gdybys byl kierownikiem sklepu i udzielil mi takiej odpowiedzi na pytanie o
    > takie cienkie, bezplatne reklamowki, to bym dla zasady juz do twojego sklepu
    > nie przyszedl.

    I bardzo dobrze. Święty spokój i i kasjerki będą mniel chorobowego brały
    z powodu zszarpanych nerów przez klientów pieniaczy.
    Same plusy.

    > Dorosnij...

    Zmądrzej.

  • 47. Data: 2006-06-10 13:23:07
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Tiger wrote:

    > No dobra, o jeden post za duzo... przyczepiles sie i tyle. Nie mam zamiaru
    > dalej cie karmic. PLONK.

    Rząd się sam wyżywi.

  • 48. Data: 2006-06-10 14:40:21
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 10 Jun 2006 09:10:43 +0200, Tiger napisał(a):

    > Tak czy inaczej - nie wyobrazam sobie sklepu
    > samoobslugowego, w ktorym nie ma w co bezplatnie zapakowac zakupow. Po
    > prostu wszedzie sa reklamowki za darmo i juz sie do tego przyzwyczailismy.

    Jestem akurat w Niemczech i nigdzie nie widziałem darmowych reklamówek.
    Za to w każdym średniowiększym spożywczaku mają płócienne torby na zakupy.
    Przywiozłem nawet do domu i w rodzinie się przyjęły. Sam też zawsze w
    plecaku mam taką torbę jakby mi sie przypomniało że mam coś kupić. I się
    dziwię że kiedyś się męczyłem z tymi plastikami wrzynającymi się w ręce,
    rwącymi na środku przejścia dla pieszych lub na schodach (zgodnie z prawami
    Murphyego wprost proporcjonalnie do ilości butelek mogących się potłuc ;-))
    A taka torba płócienna po złożeniu to tyle co nic...

    To tak a propos przyzwyczajeń :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 49. Data: 2006-06-10 23:27:59
    Temat: Re: brak reklamówek
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiger wrote:

    > ... mozesz sobie teoretyzowac do woli. Nie przekonasz mnie, ze kasjerka
    > postapila zgodnie z obyczajem, ze nieslusznie sie zirytowalem. Tym bardziej,

    To jest grupa o prawie, a nie o obyczajach.

  • 50. Data: 2006-06-10 23:31:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry (k) wrote:

    > Jestem akurat w Niemczech i nigdzie nie widziałem darmowych reklamówek.
    > Za to w każdym średniowiększym spożywczaku mają płócienne torby na zakupy.

    I w ten sposób klienci, chcąc nie chcąc, są przyjaźniejsi dla środowiska :)

    > Przywiozłem nawet do domu i w rodzinie się przyjęły. Sam też zawsze w

    Kiedyś, zanim TESCO przejęło HIT, też takie były. Do tej pory mam i
    dobrze służą.