eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak odpowiedzi na reklamację w terminie 30dni › brak odpowiedzi na reklamację w terminie 30dni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "maximus" <b...@a...skasuj_to.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: brak odpowiedzi na reklamację w terminie 30dni
    Date: Mon, 11 Feb 2008 10:21:29 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 6
    Message-ID: <fop42k$mij$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.177.124.124
    X-Trace: news.onet.pl 1202721684 23123 82.177.124.124 (11 Feb 2008 09:21:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Feb 2008 09:21:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4133
    X-Sender: oAYJS6QQx3utWhKCl0mBY2je8koFU10q
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:516266
    [ ukryj nagłówki ]

    Zgodnie z UT brak odpowiedzi w terminie 30dni skutkuje przyjęciem
    reklamacji.
    Firma Telekomunikacyjna nadal nie chce uznać reklamacji.
    Co w takiej sprawie zrobić aby ich zmusić do wykonania reklamacji ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1