  • Data: 2008-06-03 19:59:03
    Temat: biuro rachunkowe bez uprawnień
    Od: Mariusz <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowne Panie, szanowni Panowie,

    Mam wizje którą chciałbym zrealizować tylko brakuje mi wiedzy...

    Jak wiele młodych ludzi tak i ja zamierzam założyć własną działalność
    gosp.. Działalność ta skupiała by się głównie na świadczeniu usług
    księgowych(biuro rachunkowe). Niestety nie posiadam wymaganych uprawnień
    więc sam prowadzić czyjejś księgowości nie mogę ale mogę "zatrudnić"
    uprawnionego podwykonawcę(konkretne biuro rachunkowe).

    Pytania:
    -Czy mogę w tym przypadku zatrudnić podwykonawcę?
    -Na jakie PKD mogę/muszę się powoływać?
    -Jak skonstruować taką umowę pośrednictwa, może ktoś ma jakiś szablon
    -u klienta w urzędzie skarbowym kto będzie wskazany jako prowadzący
    księgowość?
    -Czy moja wizje jest do zrealizowania?
    -Może ktoś zna jakiś inny sposób?
    -czy podchodzę do tego od d..y strony?

    Dążę do tego aby mieć pełną kontrole nad klientami których pozyskam.

    Wiem że jestem w stanie zorganizować biuro rach bez uprawnień(sp z
    o.o.+staff z uprawnieniami), ale na to są potrzebne większe nakłady
    finansowe których na chwile obecną nie mam.

    proszę wszelkie wskazówki, porady, materiały, linki - jeśli będę miał
    okazje to z przyjemnością się odwdzięczę.

    Z góry dziękuje,
    pozdrawiam,
    Mariusz