  • 1. Data: 2008-10-29 13:19:20
    Temat: biuro podróży
    Od: "Madzia" <m...@g...pl>

    Witam.
    Chciałabym otworzyc biuro podróży aby sprzedawać oferty innych biur
    podróży - czyli posrednictwo. Czy należy posiadac licencję czy ewentualnie
    jakieś inne uprawnienia?
    magda

  • 2. Data: 2008-10-29 13:51:28
    Temat: Re: biuro podróży
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl>

    Madzia pisze:
    > Witam.
    > Chciałabym otworzyc biuro podróży aby sprzedawać oferty innych biur
    > podróży - czyli posrednictwo. Czy należy posiadac licencję czy ewentualnie
    > jakieś inne uprawnienia?

    jeżeli nie jesteś organizatorem wycieczek to wydaje mi się że nie. sam
    mam wpisane w działalność "działalność pośredników turystycznych" i nikt
    żądnych pozwoleń i licencji nigdy ode mnie nie chciał.

    pozdrawiam, grzessiek