  • 1. Data: 2002-07-19 12:17:43
    Temat: biologiczny ojciec
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów!
    Powiedzcie mi jak to jest:
    Poznałem dziewczynę po rozwodzie z dzieckiem. Ona wychowuje je, ojciec widuje
    je okresowo (jakoś tam sąd orzekł).
    Wyszedłem kiedyś na spacer z małą i spotkałem wspomnianego "tatusia", który
    miał wielkie pretensje, że idę z jego córką. Zażądał natychmiastowego "wydania"
    małej i, że sobie nie życzy i takie tam... Prawie doszło do szamotaniny ale
    jakoś załagodziłem sprawę.
    Co proponujecie robić w takich sytuacjach? W końcu Mała była pod moją opieką.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2002-07-19 12:27:33
    Temat: Re: biologiczny ojciec
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam grupowiczów!
    > Powiedzcie mi jak to jest:
    > Poznałem dziewczynę po rozwodzie z dzieckiem. Ona wychowuje je, ojciec
    widuje
    > je okresowo (jakoś tam sąd orzekł)

    Mysle, ze wiele zalezy od tego JAK to ten sad orzekl...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-07-19 12:33:58
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    g...@p...onet.pl oznajmił:

    > Wyszedłem kiedyś na spacer z małą i spotkałem wspomnianego "tatusia", który
    > miał wielkie pretensje, że idę z jego córką. Zażądał natychmiastowego "wydania"
    > małej i, że sobie nie życzy i takie tam...

    on może wykonywać władzę rodzicielską ("sprawoać opiekę) czy tylko
    widywać dziecko?

    > Prawie doszło do szamotaniny ale
    > jakoś załagodziłem sprawę.

    a trzeba bylo mu sypnąć
    (wiem, że to wbrew prawu, ale mam uraz do takich ojców)

    > Co proponujecie robić w takich sytuacjach? W końcu Mała była pod moją opieką.

    ja bym mu "sypnął".

    Albo wezwal Policję i powiedział, ze jakiś obcy chce mi zabrać dziecko.
    Niech się tłumaczy.

    --
    nie VIm po co mi taka głupia sygnaturka.