  • Data: 2005-01-20 09:43:10
    Temat: bardzo prosze o rade!
    Od: "bwp" <z...@e...fr> szukaj wiadomości tego autora

    Czy mozna sie powolac na rozporzadzenie ktore obowiazywalo kiedys,a juz nie
    obowiazuje.
    Obowiazywalo ono kiedy zdalem pewien egzamin i uprawnialo mnie do nagrody
    pienieznej, ale wniosek do przelozonego (w wojsku) o to zlozylem teraz kiedy
    jest juz nowe rozporzadzenie,
    jak uzasadnic ze prawa do naleznosci finansowych ktore nabylem nadal mi sie
    naleza?
    Wiem ze prawa do naleznosci finansowych mijaja po 3 latach. Wydali decyzje
    odmowna powolujac sie na to ze to rozporzadzenie juz nie obowiazuje.

    Bede wdzieczny za wszelka pomoc!