-
1. Data: 2004-09-19 21:40:13
Temat: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>
wtorek ok godz. 14 żona wpłaca 2200 zł na konto inteligo w okienku banku PKO
BP
środa - kasy nie mam
czwartek - nie mam - i jestem zaniepokojony - zwykle jest na drugi dzień -
oglądam dowód wpłaty - jest literówka/cyfrówka konto jest 27 cyfrowe - jakim
cudem nie wiem
uderzam do Banku
każą czekać - kurcze jak to czekać - na moje własne pieniądze ? a gdzie one
są - PKO - każe dzwonić do Inteligo - Inteligo twierdzi ze nic nie wie i PKO
powinno załatwić sprawę
piątek - kasy nie mam - 4 razy dzwonie i 4 razy jestem - strąciłem zapał -
wysyłam żonę -
PKO twierdzi ze wina leży po stronie żony bo złe konto podała - jak to złe
przecież konto jest z pieczątki odbitej na karteczce - bardzo czytelne
każą czekać to poniedziałku wkurzony - jadę do nich - wracam późno w piątek
ale jeszcze przez 16 - siedzę warczę itd. po 2 godzinach Pani woła mnie i
wypłaca kasę 2200 zł którą znów wpłacam na konto inteligo (około 18). będą
na poniedziałek rano.
we wtorek pisałem też wniosek o wydanie zaświadczenia do US - w piątek
jeszcze go nie ma bo jakaś pani wyszła dziś wcześniej - też się
rozsierdziłem - bo miało być szybko a nie ma pisma a czas leci
gdybym to ja się spóźnił PKO wzięło by prowizję oraz pewnie wysłało
ponaglenie
chce w jakiś sposób obciążyć PKO kosztami podróży do nic odebrać odsetki za
przetrzymanie kasy itd. - wiem ze pewnie zostanie ukarana jakaś kasjerka -
ale to nie pierwszy raz - nie chce aby to uchodziło na sucho
czy macie jakiś pomysł jak ukarać ten smętny bank
Hubertus
-
2. Data: 2004-09-19 22:02:48
Temat: Re: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
Od: "Ajgor" <m...@g...pl>
Użytkownik "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
wiadomości
> wtorek ok godz. 14 żona wpłaca 2200 zł na konto inteligo w okienku banku
PKO
> BP
> środa - kasy nie mam
[...]
Kilka dni temu w telewizji widzialem program. Bank wyplacil z konta jakiejs
kobiety kilkanascie tysiecy obcej osobie. Podpis na blankiecie nie zgadzal
sie z jej podpisem, w dodatku ona byla z Warszawy, a wyplata byla bodajze w
Sopocie. Ewidentna wina banku. A tymczasem kobieta juz poltora roku lata po
biurach i jeszcze nie dostala zwrotu kasy...
> chce w jakiś sposób obciążyć PKO kosztami podróży do nic odebrać odsetki
za
> przetrzymanie kasy itd. - wiem ze pewnie zostanie ukarana jakaś kasjerka -
> ale to nie pierwszy raz - nie chce aby to uchodziło na sucho
> czy macie jakiś pomysł jak ukarać ten smętny bank
Mi przychodza do glowy dwa rozwiazania.. Jedno - zmienic bank (tylko na
ktory, skoro wszystkie takie same? Jedynie moge podpowiedzic, ze Bank
Zachodni ma o niebo lepsza obsluge konta przez internet).
Drugiego sposobu nie podam, bo mnie oskarza o popieranie al-kaidy :)
-
3. Data: 2004-09-19 22:14:24
Temat: Re: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>
> Mi przychodza do glowy dwa rozwiazania.. Jedno - zmienic bank (tylko na
> ktory, skoro wszystkie takie same? Jedynie moge podpowiedzic, ze Bank
> Zachodni ma o niebo lepsza obsluge konta przez internet).
> Drugiego sposobu nie podam, bo mnie oskarza o popieranie al-kaidy :)
WBK - czyli zachodni jest u nasale stosunkowo drogi - Inteligo jako
Inteligo - nie mam co zarzucic - 1200 bankomatów w kraju itd. co prada
właściciel to PKO ale to 2 rózne firmy chce dokuczyc PKO stacjonarnemu - bo
winy inteligo jakos nie moge sie doszukac -nie mam jej poprostu :)
a wysadznie nic nie da lepiej - lepiej zwolnic nieudaczniów
-
4. Data: 2004-09-19 22:17:29
Temat: Re: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Użytkownik Hubertus napisał:
> wtorek ok godz. 14 żona wpłaca 2200 zł na konto
> inteligo w okienku banku PKO BP
Iteligo to w ogóle gnoje - wpłaciłem w kacie 30. sierpnia - pojawiło się
na koncie 31 (OK, powiedzmy że trochę im trwa przeksięgowanie z oddziału
do oddziału), zaksięgowali z datą 31. sierpnia i przywalili 'karę' za
opóźnienie spłacenia debetu. A specjalnie wpłacałem w kasie (gigantyczna
kolejka, jak zwykle), żeby zdążyć.
-
5. Data: 2004-09-19 22:22:38
Temat: Re: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>
Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:cil0hq$o0j$4@news2.ipartners.pl...
> Użytkownik Hubertus napisał:
>> wtorek ok godz. 14 żona wpłaca 2200 zł na konto inteligo w okienku banku
>> PKO BP
>
> Iteligo to w ogóle gnoje - wpłaciłem w kacie 30. sierpnia - pojawiło się
> na koncie 31 (OK, powiedzmy że trochę im trwa przeksięgowanie z oddziału
> do oddziału), zaksięgowali z datą 31. sierpnia i przywalili 'karę' za
> opóźnienie spłacenia debetu. A specjalnie wpłacałem w kasie (gigantyczna
> kolejka, jak zwykle), żeby zdążyć.
ja gdy wpłacam o 13 zwykle jest rano na drugi dzień a gdy wpłacam rano jest
na wieczór - nie narzekam
-
6. Data: 2004-09-19 22:23:26
Temat: Re: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>
i to nie wina inteligo a PKO BP lub innego banku - Inteligo nie ma własnych
okienek
-
7. Data: 2004-09-19 22:35:07
Temat: Re: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Użytkownik Hubertus napisał:
> i to nie wina inteligo a PKO BP lub innego banku - Inteligo nie ma własnych
> okienek
Inteligo to PKO BP
Wcześniej miałem eSuperkonto i problemów nie było. Teraz przerobili na
Inteligo i problemy są. Ale to są ich wewnętrzne problemy z
rozliczeniami i mnie nie powinny dotyczyć.
-
8. Data: 2004-09-19 22:40:41
Temat: Re: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>
> Inteligo to PKO BP
>
> Wcześniej miałem eSuperkonto i problemów nie było. Teraz przerobili na
> Inteligo i problemy są. Ale to są ich wewnętrzne problemy z rozliczeniami
> i mnie nie powinny dotyczyć.
oczywiscie ale to nadal 2 banki
-
9. Data: 2004-09-19 23:39:47
Temat: Re: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Hubertus wrote:
>>Wcześniej miałem eSuperkonto i problemów nie było. Teraz przerobili na
>>Inteligo i problemy są. Ale to są ich wewnętrzne problemy z rozliczeniami
>>i mnie nie powinny dotyczyć.
>
> oczywiscie ale to nadal 2 banki
Już nie.
-
10. Data: 2004-09-20 06:11:55
Temat: Re: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
Od: "saq" <s...@p...onet.pl>
Użytkownik "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
wiadomości news:cikucv$noa$1@atlantis.news.tpi.pl...
<...>
> PKO twierdzi ze wina leży po stronie żony bo złe konto podała - jak to złe
> przecież konto jest z pieczątki odbitej na karteczce - bardzo czytelne
z tego co wiem, przy kazdej dyspozycji (wplata wyplata) podpisuje sie
papierek na ktorym sa dane transakcji .. a podpis stanowi akceptacje
zlecenia.
sebastian