eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujeciebank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: bank mi się naraził - chce to jakoś ukarac - co sugerujecie
    Date: Sun, 19 Sep 2004 23:40:13 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <cikucv$noa$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ayn56.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1095630047 24330 83.27.125.56 (19 Sep 2004 21:40:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Sep 2004 21:40:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:241877
    [ ukryj nagłówki ]

    wtorek ok godz. 14 żona wpłaca 2200 zł na konto inteligo w okienku banku PKO
    BP
    środa - kasy nie mam
    czwartek - nie mam - i jestem zaniepokojony - zwykle jest na drugi dzień -
    oglądam dowód wpłaty - jest literówka/cyfrówka konto jest 27 cyfrowe - jakim
    cudem nie wiem
    uderzam do Banku
    każą czekać - kurcze jak to czekać - na moje własne pieniądze ? a gdzie one
    są - PKO - każe dzwonić do Inteligo - Inteligo twierdzi ze nic nie wie i PKO
    powinno załatwić sprawę
    piątek - kasy nie mam - 4 razy dzwonie i 4 razy jestem - strąciłem zapał -
    wysyłam żonę -
    PKO twierdzi ze wina leży po stronie żony bo złe konto podała - jak to złe
    przecież konto jest z pieczątki odbitej na karteczce - bardzo czytelne
    każą czekać to poniedziałku wkurzony - jadę do nich - wracam późno w piątek
    ale jeszcze przez 16 - siedzę warczę itd. po 2 godzinach Pani woła mnie i
    wypłaca kasę 2200 zł którą znów wpłacam na konto inteligo (około 18). będą
    na poniedziałek rano.
    we wtorek pisałem też wniosek o wydanie zaświadczenia do US - w piątek
    jeszcze go nie ma bo jakaś pani wyszła dziś wcześniej - też się
    rozsierdziłem - bo miało być szybko a nie ma pisma a czas leci
    gdybym to ja się spóźnił PKO wzięło by prowizję oraz pewnie wysłało
    ponaglenie

    chce w jakiś sposób obciążyć PKO kosztami podróży do nic odebrać odsetki za
    przetrzymanie kasy itd. - wiem ze pewnie zostanie ukarana jakaś kasjerka -
    ale to nie pierwszy raz - nie chce aby to uchodziło na sucho
    czy macie jakiś pomysł jak ukarać ten smętny bank
    Hubertus


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1