  • Data: 2005-05-21 09:07:12
    Temat: badania na prawo jazdy
    Od: "man" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jak wiadomo potrzebne są badania na prawo jazdy. Ostatnio na takich bylem.
    Zaskoczyla mnie jednak postawa badajacej, tak samo sam sposob badania:
    polegal na zadaniu 3 pytan (z czego jedno dotyczylo zdrowia: czy nosisz
    aparat sluchowy albo okulary-po tym jak powiedzialem ze tak to stwierdzila:
    "to nie wpiszemy"). Sposob badania jest okreslony i mozna znalezc na
    stronie: http://www.lodzkie.pl/lodzkie/zdrowie/prawom/Dz-U-04
    -2-15.htm

    Zalaczam najciekawszy kawalek:
    "Badanie osób ubiegających się o prawo jazdy określonej kategorii lub
    pozwolenie do kierowania tramwajem albo kierujących tymi pojazdami
    1. Stan narządu słuchu:
    1) osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii A, A1, B, B1, B+E, T albo
    kierujących pojazdem, w stosunku do którego wymagane jest prawo jazdy
    kategorii A, A1, B, B1, B+E, T - słyszalność szeptu każdym uchem oddzielnie
    przynajmniej z odległości 3 m (wskazane badanie audiometryczne);"

    Co mam z tym fantem zrobic?
    (juz nie wspominajac o tym ze zle wypisala mi ta kartke - pomylila imie)

    Pozdrawiam
    man