  • 61. Data: 2012-06-21 14:15:01
    Temat: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > N.
    > Dżisss, co tu za ludzie na tej grupie siedzą??
    > Normalnie strach się bać.

    No własnie - już dawno ci napisałem że twoje patologiczne wypociny są tu -
    delikatnie mówiac - nie na miejscu, bo opinia przestepcy jest gówno warta.
    Skoro nie zrozumiałeś to powiem dosadniej - wypierdalaj potencjalny garusie.

  • 62. Data: 2012-06-21 14:31:48
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 14:15, Heinz Kalter pisze:

> [...]
    > - delikatnie mówiac - nie na miejscu, bo opinia przestepcy jest gówno
    > warta. Skoro nie zrozumiałeś to powiem dosadniej - wypierdalaj

    Idź się wyładuj na mamusi albo na chomiku. Naprawdę nikogo nie obchodzą
    twoje życiowe problemy, więc przestać wylewać swoje frustracje z powodu
    tego, że nadal bezskutecznie szukasz pracy, bo nawet do czyszczenia
    kibli na dworcu w Katowicach cię nie chcieli. Widać coś jest na rzeczy.

    N.

  • 63. Data: 2012-06-21 15:06:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jun 2012, Nixe wrote:

    > Udowodnij, że umowa zlecenie, którą zawarłam z panem Kowalskim jest sprzeczna
    > z prawem. Powodzenia :)

    Przecież pisałem o sprzeczności z prawem, a nie niemożliwości
    udowodnienia tegoż, to ostatnie co najwyżej jest kolejnym kamyczkiem
    do ogródka "złe prawo" :>

    > No jeśli rozumujesz w taki sposób, jak wyżej, to strasznie mi przykro.
    > Argumentujesz mniej więcej tak, jak niektóre panie z ZUSu, które uważają, że
    > wszystkie ciężarne kobiety celowo zatrudniają się na etat, żeby wyłudzić
    > zasiłek macierzyńskiego :)

    Ależ przeciwnie.
    Uważam, że użycie w tym kontekście słowa "wyłudzenie" to przestępstwo :P
    (skoro ustawodawca sporządza głupie prawo...)

    > Może i z wielu czyni, niemniej jednak udowodnij, że czyni przestępcę ze mnie.

    Przecież durnota tegoż polega m.in. na braku możliwości udowodnienia :]

    Ależ ja jej nie szargam ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 64. Data: 2012-06-21 15:11:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jun 2012, Nixe wrote:

    > Nie jest, jeśli spojrzysz na to w odpowiedni sposób,

    "Odpowiedniość sposobu" polega na ocenie prawa - samego prawa.
    Przyznasz, że jest bzdurą kontrukcja, w której możesz powierzyć
    obowiązki (jakiekolwiek) "zleceniobiorcy", a następnie tejże
    osobie musisz zapewnić "przeszkolenie" przed zatrudnieniem
    jej na etacie?

    > kompetencje, ile samą osobę (czy jest uczciwy, solidny itp.) Niestety, umowa
    > o pracę nawet na czas próbny nie pozwala na takie ruchy bez konsekwencji dla
    > pracodawcy, co widać na załączonym w wątku pierwszym poście.

    No i to jest clou problemu.

    pzdr, Gotfryd

  • 65. Data: 2012-06-21 15:12:24
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 10:28:09 +0200, Nixe napisał(a):

    > ciężki przygłupie?

    Jesteś na publicznej grupie dyskusyjnej - zachowuj się z kulturą.

    Henry

  • 66. Data: 2012-06-21 15:15:31
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

> [...]
    > tego, że nadal bezskutecznie szukasz pracy, bo nawet do czyszczenia kibli
    > na dworcu w Katowicach cię nie chcieli. Widać coś jest na rzeczy.

    Moge się wyładowac na twojej mamusi jak masz zyczenie. Moge być zawodowym
    bezrobotnym, nieudacznikiem i nie miec kwalifikacji do czyszczenia kibli,
    ale nie jestem bezmózgim przestepcą tak jak ty.

  • 67. Data: 2012-06-21 16:20:37
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 15:12, Henry(k) pisze:

    > Jesteś na publicznej grupie dyskusyjnej - zachowuj się z kulturą.

    Dostosowuję poziom do rozmówcy.
    Do niektórych niestety nie trafia normalna wypowiedź.

    N.
    Dlaczego nie zwróciłeś uwagi ciężkiemu przygłupowi?
    Jemu wolno używać epitetów na "publicznej grupie dyskusyjnej"?
    Czy może wspólnota poglądów nie pozwala Ci zwrócić uwagi ewentualnemu
    poplecznikowi? :)

  • 68. Data: 2012-06-21 16:22:34
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 15:15, Heinz Kalter pisze:

    > Moge się wyładowac na twojej mamusi jak masz zyczenie. Moge być
    > zawodowym bezrobotnym, nieudacznikiem i nie miec kwalifikacji do
    > czyszczenia kibli

    To bądź kimkolwiek, naprawdę mało mnie to obchodzi.
    Krzyżyk na drogę, idź już sobie i nie zawracaj więcej dupy.

    N.

  • 69. Data: 2012-06-21 19:06:30
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    "Nixe" <n...@n...pl> wrote in message news:jrvan6$l9h$2@inews.gazeta.pl...

    > To bądź kimkolwiek, naprawdę mało mnie to obchodzi.
    > Krzyżyk na drogę, idź już sobie i nie zawracaj więcej dupy.
    >
    > N.

    Zapomniałeś przekleić to o tym bezmózgim przestepcy jakim jesteś. Pamietaj
    ściskaj posladki!

  • 70. Data: 2012-06-21 19:09:02
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

> [...]
    > Jemu wolno używać epitetów na "publicznej grupie dyskusyjnej"?
    > Czy może wspólnota poglądów nie pozwala Ci zwrócić uwagi ewentualnemu

    Nic nie dostosowujesz - twój poziom taki jest. Do tego sam "na publicznej
    grupie dyskusyjnej" przyznałeś się, że jesteś przestępcą łamiącym prawa
    pracownicze. Twoje poglądy w związku z tym nikogo nie interesują.
    Skompromitowałeś sie tutaj i zrobiłęś z siebie łacha. Jesteś zerem.