eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoautobus się spóźniłautobus się spóźnił
  • Data: 2020-06-30 13:02:46
    Temat: autobus się spóźnił
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Przewoźnik komunikacji miejskiej - Arriva Bus - musi wypłacić pasażerowi
    odszkodowanie. Zapadł prawomocny wyrok w sprawie.

    To finał sprawy, która toczyła się przed sądem od 2019 roku. Tymon P.
    Radzik - wówczas uczeń i aktywista - czekał na autobus, ale ten nie
    przyjechał. Mężczyzna więc zamówił Ubera, a później uznał, że musi walczyć
    o sprawiedliwość.

    Radzik uważa bowiem, że jako pasażer, który płaci za konkretną usługę, ma
    prawo polegać na rozkładzie jazdy. A tłumaczenie, że "są korki, więc trzeba
    się przyzwyczaić się do braku punktualności" można włożyć między bajki.
    Ponadto, skoro przewoźnik - w tym wypadku firma Arriva Bus - nie wywiązał
    się należycie ze swoich obowiązków, to powinien za to zapłacić. Dokładnie
    80 zł - to zwrot kosztów przejazdu Uberem wraz z odsetkami.

    Sąd pierwszej instancji przyznał rację Radzikowi. W poniedziałek podczas
    rozprawy odwoławczej odrzucono apelację przewoźnika. Sąd wskazał też, że
    dowody przedstawione przez pełnomocnika Arrivy tylko dodatkowo obciążają
    firmę."

    https://www.money.pl/gospodarka/autobus-nie-dojechal
    -na-czas-pasazer-dostanie-odszkodowanie-652669278953
    2289a.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1