  • 11. Data: 2008-08-28 08:33:53
    Temat: Re: art 200kk
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Adwokat musi wykazac ze mial podstawy sadzic ze jest w legalnym wieku.
    > Np. poznal ja w knajpie gdzie zeby wejsc trzeba miec 18 lat. Albo w
    > sexshopie.

    To musiałby jechać do USA, bo w Polsce nie ma legalnie czegoś takiego ;)

    Najlepiej by było, jakby ją zastał pijącą w barze alkohol - wtedy można
    założyć, że barman musiał sprawdzić dokumenty. Lub i dla barmana
    wyglądała na pełnoletnią.

  • 12. Data: 2008-08-28 09:44:18
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 28 Sie, 10:33, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

> [...]
    >
    > Najlepiej by było, jakby ją zastał pijącą w barze alkohol - wtedy można
    > założyć, że barman musiał sprawdzić dokumenty. Lub i dla barmana

    Ale dziala. W Katowicach byla sprawa pilkarza GKS ktory 14 latke. Ale
    poznal ja w barze gdzie sprawdzali dokumenty na wejsciu (teretycznie)
    bo knajpa byla od 21 lat.

  • 13. Data: 2008-08-28 10:24:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Ale dziala. W Katowicach byla sprawa pilkarza GKS ktory 14 latke. Ale
    > poznal ja w barze gdzie sprawdzali dokumenty na wejsciu (teretycznie)
    > bo knajpa byla od 21 lat.

    To w osobnej sprawie knajpa powinna oberwać za nielegalne legitymowanie
    i wprowadzanie bezprawnych limitów ;)

  • 14. Data: 2008-08-28 11:55:08
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 28 Sie, 12:24, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > To w osobnej sprawie knajpa powinna oberwać za nielegalne legitymowanie
    > i wprowadzanie bezprawnych limitów ;)

    No ale nie legitymowali i nie bylo limitow ;). Chodzilo o to ze
    adwokat przedstawil argumenty ktore swiadczyly o tym ze facet mial
    pelne prawo myslec ze jak laska pije piwo w lokalu "od 21" to te 18
    lat ma skonczone.