  • 1. Data: 2002-06-01 12:49:56
    Temat: art 200 kk interpretacja
    Od: "HeLpMe" <a...@i...pl>

    KK:
    "Art. 200. § 1. Kto doprowadza małoletniego poniżej lat 15 do obcowania
    płciowego lub do poddania się innej czynności seksualnej albo do wykonania
    takiej czynności, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10. "

    W związku z powyższym artykułem zwracam się z pytaniem dotyczącym
    interpretacji określenia "obcowanie płciowe" czy również "czynność
    seksualna".
    Jakie czynności podlegają temu artykułowi a jakie nie podlegają? Czy na
    przykład dzielenie pocałunków można zaliczyć do powyższych określeń czy nie?

    Będę bardzo wdzięczny za pomoc,

    Dziękuje i pozdrawiam,

    Andrzej Wojdak

  • 2. Data: 2002-06-03 12:11:16
    Temat: Re: art 200 kk interpretacja
    Od: P <...@...com>

    On Sat, 01 Jun 2002 12:49:56 GMT, "HeLpMe" <a...@i...pl>
    wrote:

    >Jakie czynno?ci podlegaj? temu artykułowi a jakie nie podlegaj?? Czy na
    >przykład dzielenie pocałunków można zaliczyć do powyższych okre?leń czy nie?

    Zalezy w co i zalezy jak i zalezy co to mialo oznaczac i zalezy od
    sedziego pewnie ;-) Pewnie znajdzie sie taki co powie ze hehe,
    wszystko co ma zaspokajac potrzeby seksualne ;-)