  • Data: 2009-10-13 17:17:55
    Temat: apelacja do sprawy - grubo po ustawowym terminie
    Od: Lilip <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy polskie sprawo przwiduje apelację od zaocznego wyroku sądu kilka
    miesiecy po terminie?

    podczas mojej nieobecnosci w kraju zostalem skazany zaocznym wyrokiem
    sadu = nakaz zaplaty + pozniejsza egzekucja komornicza (zajecie konta)

    sprawa ma sie o rzekomo niezapłaconą fakture
    oczwiscie faktura jest oplacona mam odcinek z potwierdzeniem zaplaty
    moge rowniez udowodnic iz w czasie prowadzenia przez sad sprawy bylem
    poza granicami kraju

    czy sa jakies szanse zeby to jakos ugrysc? jesli tak to jak sie do tego
    zabrac?

    kwota jest wzglednie mala wiec prawnik raczej nie wchodzi w gre (200zl +
    oplaty komornicze)