  • 1. Data: 2007-09-25 07:16:07
    Temat: "anulowanie" sprawy u komornika
    Od: "Kasia" <n...@w...pl>

    witam.
    jeżeli dostarczyłem do komornika wniosek egekucyjny wraz z nakazem zapłaty w
    postępowaniu upominawczym a następnie dłużnik wszytko mi zapłacił (a nie
    komornikowi) to w ciągu jakiego czasu powinienem ten fakt zgłoić
    komornikowi, żeby odstapił od ściągania należności ?

    prosze o podstawę prawną

  • 2. Data: 2007-09-25 07:40:06
    Temat: Re: "anulowanie" sprawy u komornika
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Kasia pisze:
> [...]
    > komornikowi) to w ciągu jakiego czasu powinienem ten fakt zgłoić
    > komornikowi, żeby odstapił od ściągania należności ?

    Niezwłocznie.

    > prosze o podstawę prawną

    Egzekwować można tylko niespłacone wierzytelności.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz