    From: "xxx" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: antena satelitarna a wspólnota
    Date: Fri, 20 Jun 2008 08:23:41 +0200

    Witam
    Wiem, że pewnie temat poruszany wiele razy,
    ale mam do niego trochę inne podejście.

    Mam antene satelitarną na dachu, niestety wspólnota (jestem jej członkiem)
    nakazała mi jej zdemontowanie strasząc, że jak nie to wezwą firmę
    i obciążą mnie kosztami zdjęcia anteny.

    Ponieważ zamierzam mieszkać tam max 2 lata
    zależy mi niekoniecznie na wygraniu sprawy, a tylko
    na jak nadłuższym "przerzucaniu" się pismami.

    Na razie napisałem pismo, że zgodnie z art 684 KC
    mam prawo do instalacji. Otrzymałem odpowiedź,
    że w bloku jest podstawowy pakiet UPC i mam zatem
    alternatywę, mam sobie go wykupić, a antenę zdjąć.

    Następne pismo szykuję, że owszem, ale w tym pakiecie nie ma np. TVP
    Kultura.

    Chyba, że macie jakiś lepszy pomysł.
    Generalnie chodzi mi o wszelkie możliwe pomysły na następne pisma :-)
    Od jednego pisma do drugiego mija jakieś 1-2 mies. więc
    parę pomysłów i dwa lata "dociągnę"

    Paweł