  • Data: 2003-06-02 12:08:44
    Temat: alimeny
    Od: "Magda Lesnicka" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie !

    > moj problem
    >w dwa dni po zasądzeniu alimentów przez ojca mojego dziecka ( we wrześniu
    córkakończy 18 lat) ojciec dziecka umiera ja zostaje z wyrokiem zasądzjącym
    płatność przeze mnie na rzecz córki, zaś do rąk już nie żyjącego ojca
    alimentów . Cała opieka i utrzymanie dziecka spadła na mnie. zaznaczam, ze
    oboje mieliśmy pełną władze rodzicielską. Po moich wielokrotnych pismach ( z
    zachowaniem terminów) sąd nie chce uznać wyroku jako nie ważny z uwagi na
    zgon strony postępowania. Co robić ?
    > w grę chodzi tu jeszcze pokrycie kosztów sądowych

    >pozdrawiam
    _ _ _

    m...@i...pl