  • 11. Data: 2006-08-03 11:18:20
    Temat: Re: alimenty - walek
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Krzemiński napisał(a):

    > O mamo, a ja cały czas myślałem że jesteś mężczyzną :-)

    No widzisz :) wymskło mi się.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2006-08-03 11:32:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bombardier" <b...@y...com> napisał w wiadomości

    Zakładam milcząco, że alimenty płaciłeś w terminie, czyli nie ma sytuacji, że
    matka poszła, bo nie miała za co żyć, a Ty później to wpłaciłeś. Idź jeszcze raz
    do Ośrodka i zapytaj, czy matka w związku z otrzymywaniem alimentów nie składała
    czasem oświadczenia, że Ty nie płacisz - bo chyba powinna. Jak składała, to
    powiadom ich na piśmie dołączając kserokopie przelewów, że tamto oświadczenie
    było nieprawdziwe. Możesz im dodać pouczenie, że jako urząd powziąwszy wiadomość
    o przestępstwie mają obowiązek złożyć stosowne zawiadomienie o przestępstwie. W
    tym samym piśmie przypomnij, że domagają się od Ciebie pieniędzy, które tak
    naprawdę zostały wyłudzone przez matkę od nich i zwróć się z prośbą o
    zawieszenie egzekucji.

  • 13. Data: 2006-08-03 13:00:51
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    sprawa jest juz u komornika, powiedzial mi ze musze to zaplacic
    mimo ze pokazalem mu dowody wplaty, powiedzial ze te moje wplaty moga byc
    traktowane jako prezent. brac adwokata? raczej nie da sie dogac z nim. on
    na pewno wejdzie mi na konto i sciagnie pieniadze przecie ma takie prawo. i
    co teraz?

  • 14. Data: 2006-08-03 13:14:01
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:5a337$44d1d00c$3eb31df6$5579@news.chello.pl...

    > Po pierwsze do ośrodka z wydrukiem przelewów - to oni powinni wystąpić do
    > komornika i cofnąć egzekucję.

    bylem z wydrukiem przelewow powiedzieli zebym to zalatwial z komornikiem.
    komornik jednak powiedzial ze mam to zaplacic

    > Jeśli nie poskutkuje - pozostaje Ci powództwo przeciwegzekucyjne na
    > zasadzie art. 840 k.p.c.

    tzn. sprawe zakladac?

  • 15. Data: 2006-08-03 13:28:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    bombardier napisał(a):

    > bylem z wydrukiem przelewow powiedzieli zebym to zalatwial z komornikiem.
    > komornik jednak powiedzial ze mam to zaplacic

    No bo komornik tu nie załatwia sprawy między Tobą a matką, a między urzędem a
    Tobę i IMO z jego punktu widzenia to czy jej płaciłeś jakieś pieniądze jest
    nieistotne.

    IMO jednak musisz załatwiać z ośrodkiem - i oczywiście nie na gębę, bo jak
    wszyscy urzędnicy wyślą Cię gdzieś indziej, a list polecony z kserami
    wszystkich dokumentów.

  • 16. Data: 2006-08-03 13:37:08
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

> [...]
    >
    > IMO jednak musisz załatwiać z ośrodkiem - i oczywiście nie na gębę, bo jak
    > wszyscy urzędnicy wyślą Cię gdzieś indziej, a list polecony z kserami

    tzn nie rozmawiac z nimi tylko wyslac list polecony do osrodka w prosba o
    wycofanie egzekucji
    dolaczajac druki wplat za alimenty?

    no dobra to troche potrwa, a jak komornik w tym czasie wejdzie mi na konto
    to co ja zrobie?

  • 17. Data: 2006-08-03 13:47:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Jeśli pytasz o klauzulę wykonalności, to odpowiedź jest w art. 1082 k.p.c.

    A nie da się od tego jakoś odwołać?
    No bo pomimo tego że z urzędu, to jednak jakaś tam decyzja musi być i chyba
    można się od niej odwołać?

  • 18. Data: 2006-08-03 13:53:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bombardier napisał(a):
> [...]
    > byc traktowane jako prezent. brac adwokata? raczej nie da sie dogac z
    > nim. on na pewno wejdzie mi na konto i sciagnie pieniadze przecie ma

    Ty lepiej powiedz, czy dostałeś jakąś decyzję administracyjną z urzędu.

  • 19. Data: 2006-08-03 13:55:09
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

    > tzn nie rozmawiac z nimi tylko wyslac list polecony do osrodka w prosba o
    > wycofanie egzekucji
    > dolaczajac druki wplat za alimenty?

    Tak.

    > no dobra to troche potrwa, a jak komornik w tym czasie wejdzie mi na konto
    > to co ja zrobie?

    To wyślij od razu do komornika i wskaż na art. 822 k.p.c.

    A poza tym najpewniejszym środkiem, tu się powtórzę, jest powództwo
    przeciwegzekucyjne z wnioskiem o zabezpieczenie powództwa.

    Marcin.

  • 20. Data: 2006-08-03 14:03:00
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

    > traktowane jako prezent. brac adwokata? raczej nie

    lub radcę :-)

    Brać.

    Marcin.