  • 1. Data: 2006-08-03 09:03:42
    Temat: jak zalegalizowac gaz w aucie?
    Od: "amikruta" <...@...xxx.com>

    witam, nabyłem auto jak w temacie
    ma sprawny gaz, ale nie ma wpisu w DR
    co ciekawe ma zrobiony przegląd na instalację gazową, na osobnym papierku,
    robiony przez diagnostę.
    poza tym brak innych dokumentów (homologacji, faktury)

    Jakie są możliwości zalegalizowania tego gazu?

    Widzę dwie skrajności:
    1) jazda tak jak jest i nie robienie nic
    2) zamontowanie nowego gazu od początku

    Czy jest jakieś wyjście pomiędzy tymi skrajnościami?
    Auto będę przerejetrowywał na siebie i może przy tej okazji coś zadziałać?
    Homologację na zbiornik można zdobyć u producenta (wg stempla jest ważna
    jeszcze 8 lat).

    Co mi poradzicie?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-03 09:27:41
    Temat: Re: jak zalegalizowac gaz w aucie?
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "amikruta" <...@...xxx.com> napisał w wiadomości
    > Widzę dwie skrajności:
    > 1) jazda tak jak jest i nie robienie nic
    > 2) zamontowanie nowego gazu od początku
    >
    > Czy jest jakieś wyjście pomiędzy tymi skrajnościami?

    Tak, iść do stosownego urzędu gdzie się rejestruje, ładnie poprosić, dać np.
    czekoladę w podzięce... Podobny przypadek miał mój znajomy....

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 3. Data: 2006-08-03 20:14:45
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    Akulka napisał(a):
> [...]
    >

    > Tak, iść do stosownego urzędu gdzie się rejestruje, ładnie poprosić, dać np.
    > czekoladę w podzięce... Podobny przypadek miał mój znajomy....

    w krakowie np.w ten sposob nic nie załatwisz jeszcze cię popędzą i
    postraszą ze ich korumpujesz twój sposób jest moze i dobry ale w jakiejś
    zapadłej gminie z jednym urzednikiem za biurkiem
    a wracając do tematu aby mieć w dowodzie wpis gazu nalezy obecnie:
    1.homologacja na zbiornik
    2 dokumenty reszty bebechów tj.parownik
    3 faktura montazu przez uprawniony zakład
    4 badanie ze stacji diagnostycznej na jartce którą masz
    z tym wszystkim do okienka w wydziale komunikacji broń boże z czekoladą
    ect. i masz wszystko na legalu
    adam