  • 121. Data: 2008-10-05 17:31:10
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gcanbd$gti$1@inews.gazeta.pl:

    > i o to, ze ta wybrana znajdzie sobie wyzszy stan konta

    no jak ty dobrze rozumiesz pobudki innych kobiet!

    --
    Y?

  • 122. Data: 2008-10-05 17:48:34
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Yyy napisał(a):

    > krys <k...@p...onet.pl> wrote in

    > no jak ty dobrze rozumiesz pobudki innych kobiet!

    A skąd, dowiedziałam się o tym od Ciebie w tym wątku ( albo w tym o
    intercyzie).

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 123. Data: 2008-10-05 17:53:26
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gcauli$gq0$1@inews.gazeta.pl:

    > A skad, dowiedzialam się o tym od Ciebie w tym watku

    nie oszukuj, tak szybko podlapalas - to musi byc glos podswiadomosci!

    a ja dowiedzialem sie z innych watkow i opowiesci

    --
    Y?

  • 124. Data: 2008-10-05 19:12:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 październik 2008 19:12
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcasim$1da$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie, to Ty sobie odczytałeś, tak, jak było Ci wygodnie.

    Tak? To patrz niżej.

    > I nie przyjmujesz argumentów, że ktoś może nie mieć
    > Jedynym argumentem może być kalectwo. Ale nawet utrata pracy nie jest
    > takim argumentem na stałe, może być usprawiedliwieniem na pewien czas.

    No a jeśli zarabia najniższą krajową i w zasadzie za czynsz jak zapłaci, to
    mu na jedzenie nie staje?

    --
    Tristan

  • 125. Data: 2008-10-06 08:23:19
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a):

    > No a jeśli zarabia najniższą krajową i w zasadzie za czynsz jak
    > zapłaci, to mu na jedzenie nie staje?

    Tristan, coś Ci powiem. W tym kraju pełno jest roboty. Jak ktoś chce, to
    dorobi. W moim regionie w sezonie można wyciągnąć nawet 100 zł
    dziennie, a za 50 zł nikt wstać z łóżka nie chce, więc nie mów nic o
    najniższej krajowej. A przez 15 lat działalnosci gospodarczej ani razu
    nikt nie pojawil się z tekstem, że "potrzebuję kasy, może mógłbym coś
    zrobić" , za to "pożycz 2, 5 zł" zdarza się co najmniej raz na tydzień.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 126. Data: 2008-10-06 08:59:54
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > http://42.pl/u/14lM
    >
    > Przy okazji - na fakt zapobieżenia ciąży facet ma jeszcze jakiś mizerny
    > wpływ, to na fakt jej przerwania lub donoszenia już żaden. Przykładowo -
    > popełniła błąd (albo i oszustwo) kobieta, a facet nie ma żadnego wpływu na
    > to co będzie dalej.
    > Trudno oczekiwać aby ofiara cudzego błędu bądź oszustwa poczuwała się do
    > odpowiedzialności.

    no właśnie, czyli co? jak zwykle wychodzi ze prawo w polsce z prawem ma
    tylko w nazwie coś wspólnego:O(

  • 127. Data: 2008-10-06 09:05:07
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

> [...]
    > dorobi. W moim regionie w sezonie można wyciągnąć nawet 100 zł
    > dziennie, a za 50 zł nikt wstać z łóżka nie chce, więc nie mów nic o

    pwoinnaś bajki dzieciom opowiadać:O)

    to skąd niby to 20% bezrobocie skoro tyle jest pracy?
    no i dlaczego aż 50% kobiet w karaju jest bezrobotna?
    pewnie dlatego ze nie chce im się robić:O(

  • 128. Data: 2008-10-06 09:22:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gargamel pisze:

    > pwoinnaś bajki dzieciom opowiadać:O)
    >
    > to skąd niby to 20% bezrobocie skoro tyle jest pracy?

    Nieprawda, stopa bezrobocia jest ponad dwa razy niższa.

    > no i dlaczego aż 50% kobiet w karaju jest bezrobotna?

    Nieprawda, tyle kobiet nie jest bez pracy. Pomijając już fakt, że
    statystyki bezrobocia kobiet są zawyżone. Dużo kobiet pracuje w domu, a
    w urzędach są zarejestrowane jako bezrobotne tylko dla ubezpieczenia
    zdrowotnego. Niemniej jednak pracy podjąć nie chcą i nawet nie mogą.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 129. Data: 2008-10-06 09:55:12
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 6 Oct 2008 11:05:07 +0200,
    gargamel <s...@d...na> screamed:

    > pwoinnaś bajki dzieciom opowiadać:O)
    > to skąd niby to 20% bezrobocie skoro tyle jest pracy?
    > no i dlaczego aż 50% kobiet w karaju jest bezrobotna?
    > pewnie dlatego ze nie chce im się robić:O(

    Bardziej opłaca im (bezrobotnym) siedzieć, pierdzieć w stołek i pobierać
    zasiłek.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 11:54:03 user up 11852 days, 23:49, 1 user, load average: 0.97, 0.98, 0.90 ]

    It's redundant! It's redundant! -- R. E. Dundant

  • 130. Data: 2008-10-06 14:14:02
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Nieprawda, stopa bezrobocia jest ponad dwa razy niższa.

    tusk ci tak powiedział?

> [...]
    > statystyki bezrobocia kobiet są zawyżone. Dużo kobiet pracuje w domu, a w
    > urzędach są zarejestrowane jako bezrobotne tylko dla ubezpieczenia

    a faceci to już w domu zupełnie nie pracują co nie?