  • 101. Data: 2010-03-17 12:36:48
    Temat: Re: alimenty na byla zone
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Kwiatek" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:58058b54-bef1-452a-a24b-6cc7f0b4956c@d2g2000yqa
    .googlegroups.com...

    > jak ktos potomstwa nie chce to przeciecie nasieniowodów/jajowodów i po
    > sprawie ;P

    tak?
    a gdzie, bo napewno nie w polsce

  • 102. Data: 2010-03-17 12:44:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kwiatek pisze:

    > jak ktos potomstwa nie chce to przeciecie nasieniowodów/jajowodów i po
    > sprawie ;P

    W Polsce? Nie wolno!

  • 103. Data: 2010-03-17 12:45:29
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 17 Mar, 13:36, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > tak?
    > a gdzie, bo napewno nie w polsce

    wazektomia dla chętnych np. tutaj ;P
    http://www.wazektomia.pl/kontakt

  • 104. Data: 2010-03-17 12:48:50
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 17 Mar, 13:44, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > W Polsce? Nie wolno!

    papier wszystko przyjmie a zycie zyciem ze tak filozoficznie powiem ;P
    tak samo jak RU-486 mozna kupic i podziemie aborcyjne istnieje...

  • 105. Data: 2010-03-17 13:30:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kwiatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > wazektomia dla chętnych np. tutaj ;P

    a przeczytales o tym ze jednak nie dla chetnych, tylko z kwalifikacji
    lekarza, a ogolne warunki kwalifikacji to posiadanie dzieci i wiek blisko
    40?
    do tego z legalnoscia na zyczenie tego zabiegu w polsce, przynajmniej do
    niedawna, nie bylo tak rozowo, nie wiem jak teraz, moze cos sie pozmienialo

  • 106. Data: 2010-03-17 13:46:02
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 17 Mar, 14:30, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    > niedawna, nie bylo tak rozowo, nie wiem jak teraz, moze cos sie pozmienialo

    no to do Niemiec mozna pojechac - tam wazektomia nie jest prawem
    zabroniona :P

  • 107. Data: 2010-03-17 14:34:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kwiatek pisze:

    > papier wszystko przyjmie a zycie zyciem ze tak filozoficznie powiem ;P
    > tak samo jak RU-486 mozna kupic i podziemie aborcyjne istnieje...

    Jak juz. tak filozofujemy, to moz.emy równie dobrze zabic' owa; kobiete;, a
    dziecko wyrzucic' na s'mietnik - i po problemie.

  • 108. Data: 2010-03-17 14:36:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kwiatek pisze:
    > papier wszystko przyjmie a zycie zyciem ze tak filozoficznie powiem ;P
    > tak samo jak RU-486 mozna kupic i podziemie aborcyjne istnieje...

    Jak już tak filozofujemy, to możemy równie dobrze zabić ową kobietę, a
    dziecko wyrzucić na śmietnik - i po problemie.

    PS: KODOWANIE SOBIE USTAW!!!

  • 109. Data: 2010-03-17 14:39:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kwiatek pisze:

    > wazektomia dla chętnych np. tutaj ;P
    > http://www.wazektomia.pl/kontakt

    Jak coś czytasz - czytaj do końca.

  • 110. Data: 2010-03-17 16:14:36
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu>

    Órzytkownik "RadoslawF" napisał:
    > Od kiedy i w jakim kodeksie ?

    nie w kodeksie, tylko faktycznie, dawcy spermy są ojcami dzieci matek kture
    są jej biorcami, kumasz?:O)