  • 1. Data: 2002-12-10 18:37:47
    Temat: alimenty?????????
    Od: "Kasia M." <k...@p...gazeta.pl>

    co można zrobić w sytuacji, gdy po zasądzonym wyroku o podwyższenie
    alimentów ex-mąż mojej koleżanki nadal nie przesyła wyższej kwoty
    pozdrawiam, Kasia

  • 2. Data: 2002-12-10 20:01:43
    Temat: Re: alimenty?????????
    Od: "maciekdorota" <m...@g...pl>

    Użytkownik Kasia M. <k...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:at5ca7$mbe$...@n...tpi.pl...
    > co można zrobić w sytuacji, gdy po zasądzonym wyroku o podwyższenie
    > alimentów ex-mąż mojej koleżanki nadal nie przesyła wyższej kwoty
    > pozdrawiam, Kasia
    >
    > Do komornika trzeba.

    Macko

  • 3. Data: 2002-12-11 07:44:38
    Od: "Kasia M." <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "maciekdorota" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > co można zrobić w sytuacji, gdy po zasądzonym wyroku o podwyższenie

    > Macko

    Jest to oczywiście jeden z pierwszych nasuwających sie kroków
    Niestety komornik powiedział , że jeżeli wogóle płaci to on niestety nie
    może nic zrobić. Więc stąd moje pytanie powyższe przepraszam za brak
    wyjaśnienia .

  • 4. Data: 2002-12-11 09:48:41
    Temat: Odp: alimenty?????????
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kasia M. <k...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:at6qdc$9ks$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > Niestety komornik powiedział , że jeżeli wogóle płaci to on niestety nie
    > może nic zrobić. Więc stąd moje pytanie powyższe przepraszam za brak

    i tak bywa :-) jednak nie miał prawa tak powiedziec ... no ale cóż Pani dała
    wiare nie pytając o podstawe prawną ...

    Sandra

  • 5. Data: 2002-12-11 10:23:02
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > Niestety komornik powiedział , że jeżeli wogóle płaci to on niestety nie
    > może nic zrobić. Więc stąd moje pytanie powyższe przepraszam za brak

    jeszcze zapomniałam dodać ,że fundusz alimentacyjny reguluje w całości
    sprawy lub w części a to ma związek z komornikiem ,gdy pozwany uchyla sie od
    płacenia zgodnie z orzeczonym wyrokiem to komornik na mój wniosek ma
    obowiazek zajac sie egzekucja a jezeli jest ona niemożliwa skierowac
    orzeczenie do funduszu a ci z kolei obliczajac na podst.dokumentow zebranych
    / tu mam na mysli twoje dochody i platnosci dokonywane przez pozwanego/ ze
    jezeli kwota nie przewyzsza kwot ustalonych pokryje to w czesci ...

    Sandra