    From: Mamut <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: akwizytor naciągacz i prawo do odstąpienia od umowy
    Date: Tue, 18 Oct 2011 07:37:05 -0700 (PDT)

    Witam
    Mojego ojca naciągnął podczas nieobecności innych domowników akwizytor
    na zakup i montaż czujnika tlenku węgla.
    Ogólnie kilkaset zł z czego wziął 100zł zadatku. Ojciec podpisał umowę
    bo został wprowadzony w błąd i zrozumiał to tak że gość jest z
    gazowni i montaż jest niejako obowiązkiem każdego. Na umowie jest
    napisane że od umowy można odstąpić do 10 dni listem poleconym ale
    zadatek jest bezwrotny itd. Czy oni mają prawo do takiego zapisu? Da
    sie jeszcze z tego wykręcić i odzyskać ten zadatek czy nie ma już
    żadnych szans. Spoźniłem sie dosłownie 10minut ale akwizytora już nie
    dogoniłem bo pewnie zwiał z okolicy widząc że rodzina wraca do domu.