  • Data: 2009-09-10 08:07:51
    Temat: aktualizacja płatna-bezpłatna?
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Kupiłem urządzenie do nawigacji samochodowej Navigo - na opakowaniu
    produktu, na karcie z kodem licencji, oraz do niedawna na stronie www
    producent zapewnia o bezpłatnej comiesięcznej aktualizacji
    oprogramowania(mapy) i rzeczywiście do pewnego czasu aktualizacje były
    do pobrania bez żadnych opłat.Obecni producent informuje, że jednak
    aktualizacja map będzie płatna i umieszcza na stronie www stosowny
    cennik. Fakt zapewnienia bezpłatnych aktualizacji odegrał w miom
    przypadku znaczącą rolę w podjęciu decyzji o zakupie tego a nie innego
    urządzenia - czuje się oszukany przez producenta, ponieważ teraz będę
    musiał za aktualizacje płacić.
    Rodzą się dwa pytania:
    Czy istnieją jakieś przepisy, które pozwolą wyegzekwować bezpłatne
    pobieranie aktualizacji w/g wcześniejszych zapewnień producenta?
    Czy możliwy jest zwrot urządzenia i odzyskanie zapłaconej kwoty za
    urządzenie, które w/g mnie nie odpowiada juz na chwilę obecną
    specyfikacji wyszczególnionej na opakowaniu?