  • 1. Data: 2007-02-16 21:05:08
    Temat: agencja towarzyska w mieszkaniu
    Od: "Planeta" <p...@w...pl>

    Witam !

    Mam takie pytanie. Czy istnieje jakaś prawna możliwość, aby pozbyć się
    "agencji towarzyskiej" która mieści się w mieszkaniu w bloku ?

    Pzdr.
    Planeta

  • 2. Data: 2007-02-16 21:28:54
    Temat: Re: agencja towarzyska w mieszkaniu
    Od: "saq" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Mam takie pytanie. Czy istnieje jakaś prawna możliwość, aby pozbyć się
    > "agencji towarzyskiej" która mieści się w mieszkaniu w bloku ?

    nie jest to prawny sposob - ale ciekawy, uslyszalem go kiedys tam przy okazji
    takich wlasnie tematow.
    otoz w bloku w ktorym byla agencja - zainstalowano przed wejsciem kamere - w
    informacji napisano, ze po to by monitorowac czy do klatki nie wchodzi nikt
    niepowoloany, kamera byla bardzo widoczna - a agencja... dlugo nie pociagnela.

    sebastian

  • 3. Data: 2007-02-16 21:48:47
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Mam takie pytanie. Czy istnieje jaka? prawna możliwo?ć, aby pozbyć się
    > "agencji towarzyskiej" która mie?ci się w mieszkaniu w bloku ?

    Zainstaluj atrape kamery. Całe 30 zł :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 4. Data: 2007-02-16 21:55:11
    Od: B0L0 <b...@i...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Zainstaluj atrape kamery. Całe 30 zł :)

    jak sie zgodzi wspolnota oczywiscie

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2007-02-16 22:27:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@N...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Zainstaluj atrape kamery. Całe 30 zł :)

    tylko uważaj żeby ci opiekunowie agencji nie wsadzili kamery w ... ;-)

  • 6. Data: 2007-02-16 23:24:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Planeta wrote:
    > Witam !
    >
    > Mam takie pytanie. Czy istnieje jakaś prawna możliwość, aby pozbyć się
    > "agencji towarzyskiej" która mieści się w mieszkaniu w bloku ?

    A co, nie stać cię na usługę i chcesz się zemścić? ;->

  • 7. Data: 2007-02-19 10:29:01
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Za dużo sędziów po bloku się kręci ;-)
    JaC

    > A co, nie stać cię na usługę i chcesz się zemścić? ;->

    It has removed 3103 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!