  • 1. Data: 2004-02-09 13:05:05
    Temat: adwokat
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    Czy moge przy sprawie rozwodowej wnosic o przyznanie adwokata z urzedu
    jezeli mnie na niego nie stac?
    jezeli moj małżonek osobiscie zatrudnil adwokata to kto pokryje koszty
    wynagrodzenia? Ja złożyłam pozew rozwodowy z wnioskiem zeby to moj małżonek
    pokrył koszty postępowania.
    dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2004-02-09 13:55:03
    Temat: Re: adwokat
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    Hej.
    Możesz mi powiedzieć czy złożyłaś pozew o rozstaniu bez orzekania winy?
    Proszę napisz na priv: r...@p...onet.pl

    Pozdrawiam

    Roman