  • 1. Data: 2009-03-15 12:17:00
    Temat: adres doreczenia i umowa o prace
    Od: bud <b...@i...pl>

    Czesc,

    W umowie o prace mam napisane, ze adresem doreczenia do mojej firmy jest
    adres za granica (Unia Europejska).
    Firma to spolka ZOO zarejestrowana w Polsce i posiadajaca siedzibe w
    polsce (wpisana do KRS i rzeczywiscie funkcjonujaca pod tym adresem).

    Czy jesli wysylam korespondencje do siedziby w Polsce moze to byc
    zakwestionowane przez prawnikow/sad podczas ewentualnej rozprawy sadowej?
    Najgorsze co moze sie zdarzyc to uznanie przez sad , ze moja
    korespondencja w sprawie mojego stosunku pracy (np. wezwanie do zaplaty
    zaleglego wynagrodzenia, wypowiedzenie umowy, rezygnacja z funkcji w
    firmie) jest niewazna...

    Czy mozecie podpiowiedziec jak jest w tym przypadku i ewentualnie gdzie
    szukac podstaw prawnych?

    dziekuje wszystkim
    Przemek

  • 2. Data: 2009-03-20 20:55:51
    Temat: Re: adres doreczenia i umowa o prace
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bud pisze:

    > W umowie o prace mam napisane, ze adresem doreczenia do mojej firmy

    To takie dziwne rzeczy są w umowie o pracę?

    > Czy jesli wysylam korespondencje do siedziby w Polsce moze to byc
    > zakwestionowane przez prawnikow/sad podczas ewentualnej rozprawy sadowej?

    Myślę że nie.

    > Czy mozecie podpiowiedziec jak jest w tym przypadku i ewentualnie gdzie
    > szukac podstaw prawnych?

    Powiedzmy art. 14 ustawy o krs.

    --
    @2009 Johnson