  • 1. Data: 2003-02-12 15:49:28
    Temat: adopcja - opieka nad dzieckiem
    Od: "dak" <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich :
    mamy taki problem adoptujemy dziecko matka zrzekła sie praw i dziecko oddała
    do domu dziecka w tym samym dniu dziecko przyszlo do nas do domu gdysz
    osrodek adopcyjny chcial ominac stres jakim jest dla dziecka pobyt w domu
    dziecka , my czekamy na rozprawe adopcyjna a matka zlozyla odwolanie co
    teraz ??? minely 2 tygodnie

  • 2. Data: 2003-02-12 16:11:57
    Temat: Odp: adopcja - opieka nad dzieckiem
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik dak <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2dpvu$gto$...@n...onet.pl...
> [...]
    > osrodek adopcyjny chcial ominac stres jakim jest dla dziecka pobyt w domu
    > dziecka , my czekamy na rozprawe adopcyjna a matka zlozyla odwolanie co

    art.119.1 § 1 - zgodę tę mogą odwołać przez oświadczenie złożone przed sądem
    opiekuńczym, nie później jednak niż przed wszczęciem sprawy o
    przysposobienie...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-02-13 10:10:27
    Temat: Re: adopcja - opieka nad dzieckiem
    Od: "dak" <k...@p...onet.pl>

    Własnie taką informacje dostalismy dzisiaj rano tz. zadzwoniono do nas i
    powiedziano iz aby (matka mogla odebrac dziecko i mozna bylo uwzglednic jej
    wniosek) musiebysmy odwolac nasz .

    kolejne pytanie czy my , mając dziecko na takzwanym urlopowaniu do rodziny
    zaprzyjaznionej (adopcyjnej) mozemy sie sprzeciwic aby dziecko zobaczylo sie
    z matka w domu dziecka bo taka propozycja padla ze strony kuratora aby
    uspokoic matke ?
    (boimy sie ze na 1 widzeniu sie nie skonczy i bedzie to duzy szok dla
    dziecka które po 2 tygodznia juz dochodzi do siebie zaczyna sie smiac
    itp...)

  • 4. Data: 2003-02-13 10:12:56
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "dak" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    sie
    > z matka w domu dziecka bo taka propozycja padla ze strony kuratora aby

    A to jest kurator dziecka czy matki ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-02-13 10:30:13
    Od: "dak" <k...@p...onet.pl>

    dziecka (chyba , nie dokonca wie o co chodzi matce )

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b2fr11$p6u$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

  • 6. Data: 2003-02-13 10:48:41
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik dak <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2fqgb$6na$...@n...onet.pl...
> [...]
    > (boimy sie ze na 1 widzeniu sie nie skonczy i bedzie to duzy szok dla
    > dziecka które po 2 tygodznia juz dochodzi do siebie zaczyna sie smiac

    dziwna kurator hm nie zgodziłabym się na to chyba,że chcecie zrezygnować z
    tego dziecka ...sprawa ta może sie okazać bardzo nieprzyjemną ...

    Sandra

  • 7. Data: 2003-02-13 10:50:12
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik dak <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2fqgb$6na$...@n...onet.pl...

    a ponadto czy ona wie ,ze macie dokonac adopcji ? przecież ta sa sprawy
    tajne i jest to niedopuszczalne co miałby sie wydarzyć...

    Sandra

  • 8. Data: 2003-02-13 11:57:42
    Od: "dak" <k...@p...onet.pl>

    wie i to ona dązyła do tego aby dziecko jak najszybciej bylo u nas tylko ma
    nadzieje ze matce chodzi o to aby sie uspokoila

    1. : (wogole to cala sprawe zawalil osrodek adopcyjny bo nie dostarczyl na
    czas 1 dokumentu "dyplomu ukonczenia kursu dla rodzin zastepczych i
    adpcyjnych " i spawe przelozona, a w tym czzasie matka napisala list do
    sądu ) i teraz wszystko sie gmatwa

    2. dostalismy informacje ze teraz bedzie sprawa o adopcje (przysposobienie)
    i to na tej sprawie sedzie uwzgledni wniosek matki , i gdyby odrzucila nasz
    wniosek o adopcje to podobno zostaje nam tylko odwolanie

    PYTANIE :

    czy to ze mamy teraz dziecko w domu ma wpływ na spawe czy nie, gdy
    powiedzialem ze chcialbym sie spotkac z sedzial powiedzino mi ze to nie jest
    dobry pomysl ?...

  • 9. Data: 2003-02-13 12:09:57
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik dak <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2g0pd$mje$...@n...onet.pl...
    > 2. dostalismy informacje ze teraz bedzie sprawa o adopcje
    (przysposobienie)
    > i to na tej sprawie sedzie uwzgledni wniosek matki ,

    czyli przyjmie dopiero zrzeczenie ?

    > czy to ze mamy teraz dziecko w domu ma wpływ na spawe czy nie, gdy
    > powiedzialem ze chcialbym sie spotkac z sedzial powiedzino mi ze to nie
    jest
    > dobry pomysl ?...

    niedobry pomysł fakt ale sprawa z tego co piszesz może zakończyć sie
    negatywnie i nawet apelacja nie pomoże ...

    Sandra

  • 10. Data: 2003-02-13 13:14:57
    Od: "dak" <k...@p...onet.pl>

    nie matka zrzekla sie dziecka ok 15 stycznia teraz wezmie pod uwage jej
    wniosek (list ze nie jest pewna czy dobrze zrobila - moze chodzi o kase
    ....)