  • 21. Data: 2007-12-11 21:51:43
    Temat: Re: abonent vs Orange, Orange vs UKE
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    William pisze:

    > Można by ukarać podmiot nie odnawiając koncesji.

    po pierwsze - na razie nie ma co odnawiać. Nawet najkrótszy GSM wygasa
    dopiero w 2012
    Po drugie - nie ma takiej możliwości. ZTCW tylko w prawie podatkowym
    istniej zasada, że za jedno przewinienie można ukarać wiele razy ;-(

    M.

  • 22. Data: 2007-12-12 17:21:49
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > Po drugie - nie ma takiej możliwości. ZTCW tylko w prawie podatkowym
    > istniej zasada, że za jedno przewinienie można ukarać wiele razy ;-(

    Dlatego IMHO w postępowaniu koncesyjnym powinien być m.in. warunek, że
    podmiot wywiązał się ze wszystkich zobowiązań publicznoprawnych. Akcje
    operatora który przez swoje zachowanie NA PEWNO nie uzyska przedłuzenia
    koncesji, choćby i za 4 lata, stracą z miejsca o połowę na wartości a to
    jest już dobry "bat".

  • 23. Data: 2007-12-13 08:14:13
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 12 Dec 2007 18:21:49 +0100, William napisał(a):

    > Dlatego IMHO w postępowaniu koncesyjnym powinien być m.in. warunek, że
    > podmiot wywiązał się ze wszystkich zobowiązań publicznoprawnych.

    Ale powinność zmiany regulaminu nie jest zobowiązaniem publicznoprawnym.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 24. Data: 2007-12-13 14:29:57
    Od: i...@g...com

    On 10 Gru, 14:54, "m...@g...com" <m...@g...com>
    wrote:
    > czy musiał zapaśc wyrok aby zrezygnowac z usług operatora - sam
    > piszesz że podpisałeś umowe przedłużenia w lutym 2007 chyba nie pod
    > przymusem???
    wtedy byly inne stawki, okres przed wejsciem na rynek play

    > co do reszty to faktycznie jeśłi umowa jest zawarta niezgodnie z
    > prawem to po prostu jej nie ma - jednak okolicznosci rozwiązania umowy
    > w rzeczywistości bedą przykre bo bedziesz dostawał wezwania do zapłaty
    > należności za rozwiązanie umowy i albo trafisz na listę z której nie
    > da się podpisac umowy z innym operatorem , albo sprawa znajdzie finał
    > w sądzie.....
    ok, dzieki za rzeczowa odpowiedz

    tylko po co tyle zamieszania???? poczekaj na zakończenie
    > umowy i miesiac wczesniej powiadom strone o zamiarze rozwiazania.
    > Orange nie ma złych stawek wiec nie wiem w czym problem.......
    > jednoczesnie mozesz sobie podpisac umowę z operatorem który cie
    > interesuje w tej chwili .....
    niestety, na dziesiejsze czasy (a w branzy teleinfo kwestia 6mcy to
    kawal historii) oferta nie jest juz taka fantastyczna, glownie dzieki
    wejscu nowych operatorow. poniewaz zostal mi jeszcze rok umowy z ptk
    c. mysle ze w/w sytuacja jest dobrym momentem do renegocjacji warunkow
    ew. w ostatecznosci do rozwiazania umowy.

  • 25. Data: 2007-12-13 14:41:16
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 13 Dec 2007 06:29:57 -0800, iceprofessor napisał(a):

    > poniewaz zostal mi jeszcze rok umowy z ptk c. mysle ze w/w sytuacja jest
    > dobrym momentem do renegocjacji warunkow ew. w ostatecznosci do
    > rozwiazania umowy.

    Tym momentem będzie trwające 30 dni "okienko" od chwili kiedy operator
    powiadomi Cię o zmianie regulaminu.