  • 11. Data: 2005-10-31 13:49:00
    Temat: Re: abonament RTV
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gardziej napisał(a):

    > mam telewizor, ktory podlaczony jest wylacznie do komputera (nie mam karty
    > TV), nie ma nawet dzwieku. czy jesli nie mam anteny, kablowki, satki, ani
    > innego polaczenia (TV nie ogladam, nie interesuje mnie, szkoda mi na to
    > czasu) to tez powinienem placic podatek za posiadanie??? przeciez to
    > absurd...

    Boże... Abonament płacisz za to, że posiadasz odbiornik telewizyjny. Każdy
    wie, że to absurd. Pani Waniek także. Co ciekawe, jeżeli kupisz sobie
    monitor (ważne) 32" i kartę telewizyjną do komputera i za pomocą tego
    komputera bedziesz oglądał telewizję - to nie musisz nic płacić ;P

    j.

  • 12. Data: 2005-10-31 15:53:20
    Od: "Krzysztof Rudnik" <r...@k...net.pl>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w wiadomości
    > przylacze sie do pytania.
    > mam telewizor, ktory podlaczony jest wylacznie do komputera (nie mam karty
    > TV), nie ma nawet dzwieku. czy jesli nie mam anteny, kablowki, satki, ani

    Jesli nie masz anteny to nie musisz placic. Oplata jest za mozliwosc odbioru
    programu, wiec jesli nie masz anteny to nie masz warunkow technicznych
    do odbioru.

    Krzysiek Rudnik

  • 13. Data: 2005-10-31 16:06:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krzysztof Rudnik napisał(a):

    > Jesli nie masz anteny to nie musisz placic. Oplata jest za mozliwosc odbioru
    > programu, wiec jesli nie masz anteny to nie masz warunkow technicznych
    > do odbioru.

    Załóż się o skrzynkę Jacka Danielsa... ;PPP

    j.

  • 14. Data: 2005-10-31 16:08:01
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dk5elh$c0$1@bozon2.softax.pl>
    Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> pisze:

    > Jesli nie masz anteny to nie musisz placic. Oplata jest za mozliwosc
    > odbioru programu, wiec jesli nie masz anteny to nie masz warunkow
    > technicznych do odbioru.

    A jeśli nie mam anteny, a mam kabel (i płacę za jego użytkowanie - czyli
    możliwość odbioru - telewizji kablowej)?

    --
    PozdrawiaM

  • 15. Data: 2005-10-31 18:04:37
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    kablowki, satki, ani

    > Jesli nie masz anteny to nie musisz placic. Oplata jest za mozliwosc
    > odbioru programu, wiec jesli nie masz anteny to nie masz warunkow
    > technicznych do odbioru.
    >
    > Krzysiek Rudnik

    to chyba przestanę płacić, kablówki nie mam żadnej, kabel wetknięty w
    gniazdko antenowe. Odbieram tylko tvn, niczego innego nie łapię.

    Adam

  • 16. Data: 2005-10-31 23:08:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nixe wrote:

    > A jeśli nie mam anteny, a mam kabel (i płacę za jego użytkowanie - czyli
    > możliwość odbioru - telewizji kablowej)?

    Ech, kolejny który się nabrał na sformułowanie i myśli, że 'abonament
    RTV' to abonament... gdy w rzeczywistości jest to podatek od luksusu (w
    postaci posiadania sprawnego odbiornika radiowego lub telewizyjnego).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 17. Data: 2005-10-31 23:11:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:

> [...]
    > monitor (ważne) 32" i kartę telewizyjną do komputera i za pomocą tego
    > komputera bedziesz oglądał telewizję - to nie musisz nic płacić ;P

    Z dokładnością do definicji słowa 'natychmiast' - jeśli włączenie
    komputera i wczytanie systemu się zmieści: płacić należy.

    PS: a ja telewizora nie mam, za kablówkę płacę, bo mam taką fantazję, a
    jak przyjdzie jakiś kontroler, to mu Kaczyńskiego zacytuję ;->

  • 18. Data: 2005-10-31 23:15:28
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dk684o$il6$2@opal.futuro.pl>
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

> [...]
    > RTV' to abonament... gdy w rzeczywistości jest to podatek od luksusu
    > (w postaci posiadania sprawnego odbiornika radiowego lub

    Doprawdy? Za aparat fotograficzny czy komputer jakoś nie płacę :)
    O telefonach komórkowych czy robotach kuchennych nie wspomnę.
    Nawet za samochód podatek płacę tylko, gdy z niego faktycznie korzystam.

    --
    PozdrawiaM

  • 19. Data: 2005-10-31 23:23:41
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > PS: a ja telewizora nie mam, za kablówkę płacę, bo mam taką fantazję, a
    > jak przyjdzie jakiś kontroler, to mu Kaczyńskiego zacytuję ;->

    A co kaczynski rzekl w tej sprawie (chyba mnie ominelo...)

    --
    Egzorcyzmy Emily Rose - horror, egzorcyzmy ..... http://tiny.pl/xhch
    Trzynasta Dzielnica - akcja, sensacja i sci-fi . http://tiny.pl/xhcb

  • 20. Data: 2005-10-31 23:28:05
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Nixe wrote:

    > Doprawdy? Za aparat fotograficzny czy komputer jakoś nie płacę :)
    > O telefonach komórkowych czy robotach kuchennych nie wspomnę.
    > Nawet za samochód podatek płacę tylko, gdy z niego faktycznie korzystam.

    Ciiiiii.... Nie podpowiadaj IM!

    ;)