  • 441. Data: 2023-12-27 19:10:37
    Temat: Re: Czy Holocaust był niemieckim ludobójstwem (tylko) WYZNANIOWYM? [Was: a w Sejmie sie dzieje]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.12.2023 o 18:15, Animka pisze:

    > To dlaczego schraniali się pod skrzydła Polaków i stwarzali dla nich
    > zagrożenie?--

    Animka - nie bądź głupza niż jesteś. A dokąd mieli uciekać - do swoich
    nie było po co bo tak samo szukani, do niemców z oczywstych powodów też
    nie. Zostali polacy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 442. Data: 2023-12-27 19:24:20
    Temat: Re: Czy Holocaust był niemieckim ludobójstwem (tylko) WYZNANIOWYM?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://nonsa.pl/wiki/Adolf_Hitler

    --
    A. Filip

  • 443. Data: 2023-12-27 20:30:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Dec 2023 18:15:30 +0100, Animka wrote:

    > To dlaczego schraniali się pod skrzydła Polaków i stwarzali dla nich
    > zagrożenie?--

    Ale właśnie ci Polacy mogli im mówić - siedz w schowku, nie wychodź,
    nie wyglądaj przez okno, bo nie wiadomo, który sąsiad doniesie ...

    J.

  • 444. Data: 2023-12-27 20:37:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Dec 2023 17:38:38 +0100, Shrek wrote:

    > Raczej żydowski. Widać choćby po polobozach gdzie niemcy jednak prostują
    > i przepraszają a żydzi pyszczą i skutecznie dyktują nam ustawy. Niemcy
    > mają marketing taki że to byli hitlerowcy vel naziści a nie niemcy, ale
    > polakom raczej holokaustu nie przypisują, co najwyżej są biernymi
    > benefcjentami georaficznej lokalizacji i sformułowania polobozy. Żydzi

    Pewnie by chętnie skorzystali, ale chwilowo ciągle jeszcze im nie
    wypada :-)

    > uczestnicą w tym aktywnie i aktywnie wmajają nam sprawstwo - do tego
    > stopnia że przekonali jakieś 10 procent aktywnych użytkowników usenetu
    > że to my jesteśmy narodem sprawców i jak próbujesz z tym dyskutować to
    > zostajesz antysemitą i zwolennikiem roziwązania ostatecznego.

    A swoją drogą - powinno im chyba zależeć, zeby swiat pamiętał,
    kto im ten holocaust zrobił.

    > Z dość prostego powodu - jednak niemców było mniej. Więc łatwiej było
    > spotkać polaka niż niemca w lesie.

    W lesie to raczej nie było problemów. Problem był w miastach i
    wioskach.

    > No i "błąd przetwania"- ten co
    > spotkał niemca na ogół o tym już nie opowiedział:(

    A niekoniecznie - nie każdy miał na twarzy wypisane, ze Żyd.

    > Co do udziału polaków w wyłapywaniu żydów proponuję eksperyment myślowy
    > - jedź na okupowaną część ukrainy z ograniczonym zasobem gotówki, gdzie
    > ruscy innostanców aktywnie szukają, wyobraź sobie że w majtkach masz
    > dokument potwierdzający twoją narodowść i powiedz jak długo przewidujesz
    > że uda ci się ukrywać, nawet przy założeniu życzliwej obojętności tubylców.

    Nie wiem, ale z drugiej strony wiadomo, ze ta rosyjsko-filna część
    miejscowej ludnosci pomaga w aktywnym szukaniu ... nie tylko
    inostrancow.

    J.

  • 445. Data: 2023-12-27 20:38:18
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Dec 2023 17:15:23 +0100, Shrek wrote:

    > Dlatego załatwia się to "naukowym konsensusem". Kto się zastanawia ten
    > szur:P

    Ale ale ... jaki % ludzkości ma rude włosy?
    Też nienormalność ?

    J.

  • 446. Data: 2023-12-27 22:20:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.12.2023 o 20:38, J.F pisze:

    > Ale ale ... jaki % ludzkości ma rude włosy?
    > Też nienormalność ?

    Nie idzmy tą drogą:P Jest wiele cech które posiada jakiś tam procent
    ludzi i mogą być one zarówno normalnością jak i nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 447. Data: 2023-12-27 22:30:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.12.2023 o 20:37, J.F pisze:

    > Pewnie by chętnie skorzystali, ale chwilowo ciągle jeszcze im nie
    > wypada :-)

    Korzystają ale biernie. Jak zostaną złapani to przeproszą. Za to żydzi
    pyszczą że obozy były polskie i jak im się zwróci uwag, że kłami to
    dostają piany na mordach i się kłócą robiąc zasięgi.

    > A swoją drogą - powinno im chyba zależeć, zeby swiat pamiętał,
    > kto im ten holocaust zrobił.

    No jak to kto - im więcej winnych tym więcej "odszkodowań". A poza tym
    oni zrobili swoją tożsamość narodową na tym że wszyscy ich
    prześladują.Coś jak antoni tylko skuteczniej z większym zasięgiem.

    > W lesie to raczej nie było problemów. Problem był w miastach i
    > wioskach.

    No ale z tych miast i wiosek to trzeba było choćby żarcie skołować.

    > A niekoniecznie - nie każdy miał na twarzy wypisane, ze Żyd.

    Ale każdy powinien mieć kenkarte a zydzi i cyganie mieli żółte papiery.
    A w razie wątpliwości gacie w dół...

    > Nie wiem, ale z drugiej strony wiadomo, ze ta rosyjsko-filna część
    > miejscowej ludnosci pomaga w aktywnym szukaniu ... nie tylko
    > inostrancow.

    Ok - to eksperyment myślowy. Załóżmy że mają wyjebane- szukacją cie
    władze, nie masz dokumentów, skończyła się gotówka, masz to co mogłeś
    zapakować do plecaka i masz przycięty napletek... Ile obstawiasz
    miesięcy? A ile trwała wojna? Przykra prawda jest taka że polacy wcale
    nie musieli żydów specjalnie wydawać. Wystarczyło że im nie pomagali i
    już byli praktycznie w dupie. A za pomoc była czapa:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 448. Data: 2023-12-27 23:53:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.12.2023 o 16:43, Shrek pisze:

    > Nie chce mi się szukać, ale jest census wiekowy do małżeństwa.

    To poszukaj, bo warto. Nie ma przepisu karnego. Po prostu USC nie da
    ślubu i tyle. Ale to nie przeszkadza przecież, by chłopak i dziewczyna
    przysięgli sobie wzajemnie wierność.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 449. Data: 2023-12-27 23:57:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.12.2023 o 14:21, Kviat pisze:

    > Zapominasz, że w tym zwyczaju bierze udział ktoś jeszcze. I to
    > niekoniecznie z własnej woli.

    Jak nie z własnej woli, to jest zgwałcenie ewentualnie. Ale tu nie o to
    chodzi.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 450. Data: 2023-12-28 01:07:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 27.12.2023 o 19:10, Shrek pisze:

    > Animka - nie bądź głupza niż jesteś. A dokąd mieli uciekać - do swoich
    > nie było po co bo tak samo szukani, do niemców z oczywstych powodów
    > też nie. Zostali polacy.
    Za to Ty jesteś *małogłupzy* :-)

    Przecież jak tu pisaliście to Żydzi współpracowali z Niemcami i teraz
    obszczekują Polaków.
    Polacy są małoważni dla Ciebie? Napisałeś z małej litery.

    --
    animka