  • Data: 2002-09-30 06:17:30
    Temat: a co w przypadku kieszonkowców?
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Kiedyś złapałem kieszonkowca na gorącym uczynku (miał już mój portfel w ręce).
    Chciałem go przytrzymać ale nie dało się, wyrywał się szarpał wymachiwał rękami
    itp. W związku z powyzszym uzyłem środka bezpośredniego, czyli krótko mówiąc
    przydzwoniłęm mu parę razy (w celu poskromienia oczywiście).
    W efekcie miałem problem - pobicie.
    No i co tu robić? Nie dość, że okradają to jeszcze oskarżają...