  • 1. Data: 2005-03-11 21:25:44
    Temat: Żyrowaine kredytu - problemy.
    Od: "czarnY" <atutn@cut_to_gazeta.pl>

    witam,
    mam pytanie:
    jakieś 12 lat tamu tata mojej znajomej żyrował kredyt w banku którego już
    nie ma
    (wszystkie kwestie finansowe przejął inny bank),
    kredytobiorca zmarł nie spłacając części kredytu;
    po 10 latach nowy bank się odezwał w celu spłaty pieniędzy i w związku z tym
    mamy pytania:
    - czy żona kredytobiorcy nie ma obowiązku spłacania kredytu (zakładamy że
    nie mieli
    rozdzielności majątkowej);
    - bank chce spłaty kredytu plus kosztów, a potem rozważy umożenie odsetek
    (dwukrotność kredytu) - czy jest coś takiego możliwe że odsetki zostaną
    umożone;

    sprawa bardzo dla nas ważna dotyczy osoby na zasiłku przedemerytalnym
    dziękujemy za wszelką pomoc

    pozdrawiamy, ankU i czarnY

  • 2. Data: 2005-03-12 00:45:12
    Temat: Re: Żyrowaine kredytu - problemy.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    czarnY wrote:
> [...]
    > umożone;
    >
    > sprawa bardzo dla nas ważna dotyczy osoby na zasiłku przedemerytalnym

    po 10 latach to bank sobie może ten kredyt co najwyżej wpisać w kredyty
    stracone i tyle.

  • 3. Data: 2005-03-15 17:53:46
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid>

    >po 10 latach to bank sobie może ten kredyt co >najwyżej wpisać w kredyty
    >stracone i tyle.
    Witam:)Interesuje mnie podstawa prawna do w/w stwierdzenia,nie znam sie na
    prawie bankowym....ale czy przy zawieraniu np.umów kredytowych nie
    podpisuje się "bankowego tytułu egzekucyjnego "na czasookres trwania
    kredytu?bo inaczej każde zobowiązanie wobec kredytodawcy mogłoby sie
    przedawnic zgodnie z KH,prawda?
    pozdrawiam
    ania