  • 51. Data: 2019-08-16 14:54:10
    Temat: Re: Zydzi maja sie mocno
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.08.2019 o 23:09, s...@g...com pisze:

    > Niemców którzy chcieli odzyskać mienie w PL też?

    A mają obywatelstwo Polskie? Byli Polakami? Przy czym również nie widzę
    powodu, by ich inaczej traktować. Jako obywatele obcego państwa
    nieruchomości posiadać tu nie mogą :-)

    > A może Polaków którzy są spadkobiercami majątków na ziemiach wschodnich?:)

    Nasze prawo działa poza granicami kraju w określonym zakresie. Zresztą
    osoby wywożone ze wschodu przeważnie otrzymywały odszkodowania albo
    nieruchomości w Polsce.

  • 52. Data: 2019-08-16 14:55:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.08.2019 o 12:38, Liwiusz pisze:

    > Szantażującym nas żydom.

    Odnoszę wrażenie, że oni celowo przeczekali czas, gdy ewentualnie byli
    jacyś świadkowie mogący weryfikować prawa do mienia.

  • 53. Data: 2019-08-16 15:15:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Aug 2019 05:48:29 -0700 (PDT),
    s...@g...com napisał(a):

    > Sami Macajew niemożecie? Bozia rączek nie dała?
    > Czy po prostu ciągniecie oponenta za jęzor aby zbadać ile wie?
    >
    > 2. We consider it important, where it has not yet been effectively
    > achieved, to address the private property claims of Holocaust (Shoah) victims
    concerning immovable (real) property of former owners, heirs or successors,
    > by either in rem restitution or compensation, as may be appropriate, in a
    > fair, comprehensive and ; and we note other positive legislation in this area

    1.Skoro znasz to powinieneś wiedzieć że heir oraz succesor to w
    angielskim synonimy. W polskim natomiast sukcesor w żadnym wypadku nie
    jest spadkobiercą. Mylisz znaczenia.
    2.W cytowanym fragmencie nie słowo succesor jest ważne tylko
    "nondiscriminatory manner consistent with relevant national law and
    regulations, as well as international agreements. The
    process of such restitution or compensation should be expeditious,
    simple, accessible, transparent, and neither burdensome nor costly to
    the individual claimant", ponieważ słuszne roszczenia spadkobierców
    spotykają się w Polsce z biurokratycznymi utrudnieniami, graniem na
    zwłokę i spychotechniką. Skąd się to bierze, wiadomo.
    3. Przekręcanie przez ciebie mojego nazwiska w taki sposób by sugerowało
    że jestem Żydem, utwierdza mnie w poglądzie że jesteś głupcem z którym
    rozmawiać nie warto, więc to ostatnia moja wypowiedź do ciebie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 54. Data: 2019-08-16 15:24:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Aug 2019 14:55:29 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Odnoszę wrażenie, że oni celowo przeczekali czas, gdy ewentualnie byli
    > jacyś świadkowie mogący weryfikować prawa do mienia.

    1.Odnoszę wrażenie że jesteś antysemitą. Czyli osobnikiem skłonnym
    przypisywać Żydom więcej złej woli i złych cech aniżeli innym nacjom.
    Nieważne że Niemcy wraz z Ruskimi setki lat nas niszczyli i mordowali.
    Wolisz dyskretnie tego nie postrzegać. Najgorsi ludzie to wg. ciebie
    Żydzi. Założę się że jesteś katolikiem :) Wierzysz w podkradzionego
    Żydom boga i pewnego Żyda, jego proroka. Prawdopodobnie chodzi tu o
    kompleks zazdrości, że ten bóg nie nas Polaków wybrał i nie nam się
    objawił. Cóż za kretyństwo z twojej i innych katoli strony :) Podwójne,
    bo wszak od dawna rozumni ludzie wiedzą że żadnych bogów nie ma.

    2.Tomasik, oprócz świadków są jeszcze dokumenty.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 55. Data: 2019-08-16 15:36:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    s...@g...com napisał(a):

> [...]

    spotykają się w Polsce z biurokratycznymi utrudnieniami, graniem na
    zwłokę i spychotechniką. Skąd się to bierze, wiadomo.
    3. Gminy żydowskie miały swój majątek. Komu go zwrócić? Przecież gmina
    nie może mieć spadkobierców. A może uważasz że jak Niemcy wybili Żydów
    to majątek gmin możemy sobie przywłaszczyć? Ja uważam że takie
    przywłaszczenie czyni z nas wspólników Niemców i mnie taki majątek
    paliłby ręce. Oddałbym go komukolwiek, byle go nie mieć. Może autor
    rezolucji ten przypadek miał na myśli używając słowa succesor?
    4. Przekręcanie przez ciebie mojego nazwiska w taki sposób by sugerowało

  • 56. Data: 2019-08-16 16:32:33
    Od: s...@g...com

> [...]

    > nie może mieć spadkobierców. A może uważasz że jak Niemcy wybili Żydów
    > to majątek gmin możemy sobie przywłaszczyć?

    Co ty Macajew bredzisz, zerknij do komisji majątkowej która działała:
    ugodą - 424
    orzeczeniem - 329
    umorzeniem - 631
    orzeczeniem o oddaleniu, odrzuceniu wniosku - 340
    nie uzgodniono orzeczenia - 56
    postępowanie zostało zawieszone - 14.

    +

    Gminy spieniężały także elementy żydowskiego dziedzictwa. Chociażby świetnie
    zachowaną synagogę w Lubrańcu (za 500 tys. zł), neoklasycystyczny szpital w Siedlcach
    (za 610 tys. zł) czy remontowany przed sprzedażą Bejt Midrasz w Sokołowie Podlaskim
    (za 100 tys. zł). Nie wstydzą się tego liderzy stojący na czele polskich społeczności
    żydowskich i Michael Schudrich

  • 57. Data: 2019-08-16 16:47:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > 1.Odnoszę wrażenie że jesteś antysemitą. Czyli osobnikiem skłonnym
    > przypisywać Żydom więcej złej woli i złych cech aniżeli innym nacjom.
    > Nieważne że Niemcy wraz z Ruskimi setki lat nas niszczyli i mordowali.

    Ale co to ma wspólnego z omawianym przez nas tematem?

> [...]
    > objawił. Cóż za kretyństwo z twojej i innych katoli strony :) Podwójne,
    > bo wszak od dawna rozumni ludzie wiedzą że żadnych bogów nie ma.

    Bo to z prawem własności nie ma nic wspólnego.

    > 2.Tomasik, oprócz świadków są jeszcze dokumenty.

    No właśnie. I kodeks, który mówi o tzw. zasiedzeniu. W Polsce nawet to w
    złej wierze to 30 lat.

  • 58. Data: 2019-08-16 17:19:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Aug 2019 16:47:23 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale co to ma wspólnego z omawianym przez nas tematem?
    Przysłowie mówi "wedle stawu grobla". Wskazuję na brak proporcji w
    postrzeganiu Żydów i innych nacji.

    > Bo to z prawem własności nie ma nic wspólnego.
    Ależ ma. Odległy ale bezsporny.

    > No właśnie. I kodeks, który mówi o tzw. zasiedzeniu. W Polsce nawet to w
    > złej wierze to 30 lat.
    Oprócz dokumentów i prawa jest coś takiego jak zwykła przyzwoitość.
    Niektórym zasiedzenie na działce pożydowskiej nie przeszkadza.
    Kuchciński czy inni notable z innych opcji też nie widzieli nic
    zdrożnego w tym że polecą sobie do domu. Widzę tu na grupie wielu
    takich którzy dopuszczają nieprzyzwoitości o ile prawo wprost ich nie
    zabrania. Ty, Liwiusz, u2, szalaput i inni. Po prostu słoma wam z butów
    wyłazi.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 59. Data: 2019-08-16 17:38:02
    Od: s...@g...com

    użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Oprócz dokumentów i prawa jest coś takiego jak zwykła przyzwoitość.

    To nie żadna przyzwoitość, to zwykłe wyłudzenie czy interes.
    Inna nazwa: Przedsiębiorstwo holokaust.
    https://youtu.be/sCPf-OTDQyw

    Masz Macajew (na inne określenie nie załugujesz) wklejkę o przyzwoitości:

    ,,Szwajcarskie miliardy ofiar Holocaustu okazały się zupełnym mitem", pisał The Times
    w wydaniu sobotnim z 13 października 2001 r., odsłaniając kulisy jednego z
    najbardziej groteskowych i niesmacznych dramatów, jakim zawsze pozostaje kryminalny
    akt wyłudzenia i rabunku. A zaczęło się to wszystko w 1995 roku, kiedy to dwóch
    ważnych gentlemanów, Edgar Bronfman (przewodniczący Światowego Kongresu Żydów) i
    Abraham Burg (wschodząca gwiazda izraelskiej polityki), odwiedziło banki szwajcarskie
    z humanitarną misją. "Macie miliardy dolarów zdeponowane na waszych kontach przez
    Żydów przed II Wojną Światową", powiedzieli. "Żądamy natychmiastowego wypłacenia
    pieniędzy, dopóki Żydzi ocaleni z Holocaustu jeszcze żyją. Niech ostatnie chwile ich
    życia przeżyją w miarę dostatnio".

    VS

    Ze 180 tysięcy Żydów ocalałych i mieszkających teraz w Izraelu, aż 45 tysięcy żyje w
    upokarzającej nędzy - wynika z raportu izraelskiego Stowarzyszenia Natychmiastowej
    Pomocy dla Ocalałych z Holocaustu.

    Raport z 2015 roku przypomniał brytyjski Telegraph

    Nie lećcie sobie Macajew w kulki.

  • 60. Data: 2019-08-16 18:31:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Przysłowie mówi "wedle stawu grobla". Wskazuję na brak proporcji w
    > postrzeganiu Żydów i innych nacji.
    > Ależ ma. Odległy ale bezsporny.

    Ba! Ja nie widzę powodu, by Żydów i inne nacje osobno postrzegać.

    > Oprócz dokumentów i prawa jest coś takiego jak zwykła przyzwoitość.

    Poprzednio twierdziłeś, że o dokumenty chodzi.

    > Niektórym zasiedzenie na działce pożydowskiej nie przeszkadza.

    Ale o co Tobie chodzi? Idąc Twoim tokiem rozumowania trzeba by było
    badać pod kątem etycznym nieruchomości od prehistorii.

> [...]
    > takich którzy dopuszczają nieprzyzwoitości o ile prawo wprost ich nie
    > zabrania. Ty, Liwiusz, u2, szalaput i inni. Po prostu słoma wam z butów

    Czy ja kiedykowiek pochwalałem te osoby?