  • 1. Data: 2011-09-05 11:14:29
    Temat: Zwrot vat od dłużnika
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    Google: ulga na złe długi.

    W skrócie:

    - wzywasz dłużnika do zapłaty pod rygorem odebrania z US zapłaconego
    przez siebie VATu
    - czekasz bezskutecznie
    - składasz korektę VAT i odzyskujesz VAT
    - US odzyskuje VAT od dłużnika

    Zerknij do ustawy, bo jest tam trochę warunków do spełnienia (dłużnik
    musi być nadal czynnym podatnikiem VAT, kiedyś był poruszany problem, że
    wezwanie ma być odebrane [czyli nie ma domniemania przez awizo], ale nie
    wiem jak jest obecnie, bo nie potrzebuję itp.).

  • 2. Data: 2011-09-05 11:20:56
    Temat: Re: Zwrot vat od dłużnika
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-05 13:14, Wojciech Wrodarczyk pisze do Adam Kossowski:
> [...]
    > wezwanie ma być odebrane [czyli nie ma domniemania przez awizo], ale nie
    > wiem jak jest obecnie, bo nie potrzebuję itp.).

    No fajnie, że się rady przydają:)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-09-05 11:42:14
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 05.09.2011 13:20, Liwiusz wrote:

    > No fajnie, że się rady przydają:)

    Oo, czyli jednak rady? No to 50k poprosimy, "Staszek podaj kajdanki" :)

    Tomek

  • 4. Data: 2011-09-05 21:46:27
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > No fajnie, że się rady przydają:)