    From: " Krzysiek F." <e...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot towaru zakupionego osobiście
    Date: Sun, 9 Mar 2008 10:45:24 +0000 (UTC)

    Witam,

    Zakupiłem towar osobiście na prezentacji w hotelu. Była to pościel wełniana.
    Okazało się, że na prezentacji jak to zwykle bywa okłamano mnie (towar nie
    jest wart swojej ceny). Nie zapłaciłem jeszcze za te rzeczy (mam przelać
    pieniądze do 17.03.2008). Według prawa nie można zwracać towaru bez podania
    przyczyny w ciągu 10 dni o ile nie jest on zakupiony wysyłkowo(prawda ? ). Na
    umowie mam napisane:" 8. Sprzedawca informuje, że kupującemu przysługuje prawo
    do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od jej zawarcia. Kupujący jest
    zobowiązany poinformować Sprzedawcę na piśmie o zamiarze odstąpienia od umowy.
    Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty
    rezygnacji na koszt Kupującego. " Firma ta zajmuje się sprzedażą wysyłkową i
    domyślam się, że kupując na pokazie dostałem umowę identyczną jak osoba
    kupująca przez telefon. Czy w tym wypadku mam prawo do zwrotu w ciągu 10 dni ?