eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepuZwrot towaru do sklepu
  • Data: 2008-07-07 09:50:35
    Temat: Zwrot towaru do sklepu
    Od: "aja74" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Niedawno kupilem z markecie pokojowa antene telewizyjna. Dowiadywalem sie w
    POK czy mozliwy bedzie zwrot w przypadku zlego odbioru sygnalu i powiedziano
    mi ze do 5 dni. Zakupu dokonalem 12 czerwca, zwrocic chcialem 17 czerwca i w
    POK powiedziano mi ze nie ma takiej mozliwosci gdyz przekroczylem termin 5
    dni. Wg ich interpretacji 5 dni minelo 16 czerwca to zaczalem sie klucic z
    nimi o sposob liczenia. Efekt taki ze przyszedl kierownik sklepu i
    powiedzial ze on towaru nie przyjmie bo jak twierdzi ze sam przyznalem ze w
    domu wypakowalem towar do sprawdzenia a tto oznacza ze uzywalem sprzet. I z
    tego powodu nie przyjmie zwrotu.
    Prosze o porade, na jakiej podstawie moge dochodzic swoich praw. Skoro sklep
    daje taka mozliwosc to dlaczego teraz sie wycofuje? Powiedziano mi ze moglme
    sobie sprawdzic w sklepie towar,ale przeciez wiadomo ze w sklepie tej
    blaszanej puszce nie ma szans by sprawdzic przydatnosc anteny a do tego
    antena w kazdym miejscu inaczej odbiera i takietestowanie jest pozbawione
    sensu.

    Pozdrawiam
    AJA


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1