  • Data: 2007-02-23 17:36:59
    Temat: Zwrot kosztów biegłego
    Od: "aGAf" <f...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    1.
    Moje ex zona założyła mi sprawę cywilna o podział majątku. Bardzo zaniżyła
    wartość mieskania z która sie nie zgadzałem wiec sąd powołał biegłego do
    wyceny na którego wpłaciłem kwote 400zł

    Mam takie pytanie czy mogę starac sie o zwrot kosztów biegłego który
    wyceniał mieszkanie lub zwrrot przez powudke Kwota na jaką wycenił była
    zblizona do mojej podawanej o od powódki była wyższa o około 3 razy

    2.
    Drugie pytanie ex zona została zwolniona z kosztów sądowych (osoba
    bezrobotna) czy ja poniose koszty w/w sprawy czy moge wnioskowac o
    obciązenie jej kosztami postepowania. Za bardzo nie usmiecha mi sie płacenie
    za sprawe i chciałbym się dowiedzieć, czy jest jakieś rozwiązanie, abym nie
    płacil, gdyż nie zakładałem tej sprawy i nie czuje się zobowiązany do
    płacenia.