  • 1. Data: 2005-09-13 07:41:19
    Temat: Zwolnienie lekarskie do sądu - czy oryginał?
    Od: "Krzys Z" <p...@g...pl>

    Miałem rozprawę, rozchorowałem się tuż przed nią i poszedłem do lekarza w
    dniu rozprawy z rana (rozprawa wyznaczona na 12). Do sądu mam jakieś 400 km
    więc jedyne co zdążyłem to wysłać faksem zwolnienie do sądu. Oczywiście
    zadzwoniłem i spytałem się czy doszło czytelnie. Czy oryginał zwolnienia mam
    też przesłać do sądu pocztą tradycyjną? Czy może tylko kserokopię?

    Dziękuję za odpowiedź.

    PZDR

    Krzys

  • 2. Data: 2005-09-13 20:35:28
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie do sądu - czy oryginał?
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Krzys Z" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadzwoniłem i spytałem się czy doszło czytelnie. Czy oryginał zwolnienia
    > mam też przesłać do sądu pocztą tradycyjną? Czy może tylko kserokopię?

    powinienes miec orzeczenie lekarza uprawnionego przez sad do orzekania o
    czasowej niezdolnosci do uczestniczenia w rozprawach

  • 3. Data: 2005-09-14 08:09:25
    Od: "Krzys Z" <p...@g...pl>

    > powinienes miec orzeczenie lekarza uprawnionego przez sad do orzekania o
    > czasowej niezdolnosci do uczestniczenia w rozprawach

    To oczywiście jest chodzi tylko czy wystarczy wysłać faksem to zwolnienie
    czy potem trzeba dosłać oryginał zwykłą pocztą?

    pzdr

    Krzys

  • 4. Data: 2005-09-15 22:25:35
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    > To oczywiście jest chodzi tylko czy wystarczy wysłać faksem to zwolnienie
    > czy potem trzeba dosłać oryginał zwykłą pocztą?

    zwolnienie jest dla zakladu pracy i dla zusu. dla sadu jest orzeczenie.