  • 11. Data: 2008-05-04 18:26:59
    Temat: Re: Zus-wygrany proces, odsetki i inne pytania....
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Koleś.... co do ruszenia dupy to rusz wcześniej swój łeb i
    > poczytaj....rozprawa i zeznania były wcześniej a jazda z Łodzi do Lublina
    > jeśli nie jest obowiązkowa to po co? Co nie znaczy że nie powinienem być
    > poinformowany o jej wyniku.

    to przyjmij do wiadomosci, ze sad wysyla zaproszenie. Jak nie jedziesz to
    dzwonisz nastepnego dnia i pytasz co w temacie. Jak zapadl wyrok to masz 7
    dni na wniosek o wyrok+uzasadnienie. Jakto byl sad apelacyjny to znaczy ze
    wyrok na 99,9% jest juz prawomocny.

    Icek

  • 12. Data: 2008-05-04 18:46:04
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

> [...]
    > dni na wniosek o wyrok+uzasadnienie. Jakto byl sad apelacyjny to znaczy ze

    I to jest odpowiedz..... a raczej jej część..... skoro sąd nie powiadomił
    mnie o wyniku rozprawy apelacyjnej a 7 dni minęło jakiś czas temu to co
    teraz? W zasadzie nie jest to dla mnie konieczne bo znam wynik ale dla
    potomnych czy tez porządku w papierach chciałbym mieć taki wyrok....

  • 13. Data: 2008-05-04 20:48:52
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    J.S pisze:
> [...]
    > teraz? W zasadzie nie jest to dla mnie konieczne bo znam wynik ale dla
    > potomnych czy tez porządku w papierach chciałbym mieć taki wyrok....

    to napisz do sądu że chcesz odpis wyroku

    KG

  • 14. Data: 2008-05-04 20:49:27
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Najpierw naucz się czytać ze zrozumieniem. Ten wyrok zapadł na
    > rozprawie jawnej i na pewno nie jest zaoczny, tylko ktoś dostał na tą
    > rozprawę "zaproszenie" i dupy mu się nie chciało ruszyć. Gdyby zapadł na
    > posiedzeniu niejawnym, to wtedy w/w art. miałby zastosowanie.

    a to na rozprawie nie można wydać wyroku zaocznego?

    KG

  • 15. Data: 2008-05-04 21:41:11
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    kam pisze:

    > a to na rozprawie nie można wydać wyroku zaocznego?

    Apelacyjnej - nie

    Art. 376 k.p.c.: Rozprawa przed sądem drugiej instancji odbywa się bez
    względu na niestawiennictwo jednej lub obu stron. Wydany wyrok nie jest
    zaoczny.

  • 16. Data: 2008-05-05 05:48:02
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Roman Rumpel pisze:

    > Apelacyjnej - nie

    niemożliwe :)

    KG

  • 17. Data: 2008-05-06 15:54:04
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > to napisz do sądu że chcesz odpis wyroku
    >
    > KG

    Ok , a co z drugim pytaniem czyli odsetkami? Należne obligatoryjnie czy
    tylko jeśli taki wyrok wyda sąd?

  • 18. Data: 2008-05-08 17:56:02
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ok , a co z drugim pytaniem czyli odsetkami? Należne obligatoryjnie czy
    > tylko jeśli taki wyrok wyda sąd?

    obligatoryjnie przeczytaj wyrok, tam jest wszystko napisane

    Icek