  • 31. Data: 2004-08-16 16:26:02
    Temat: Re: Zostalem oszukany. Co robic?
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Na marginesie: przy przywłaszczeniu także musi istnieć zamiar - i to
    > umyślny

    Wyszło mi trochę masło maślane z tym zamiarem umyślnym :)
    Krótko mówiąc przywłaszczenie musi być umyślne

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 32. Data: 2004-08-16 16:35:39
    Temat: slawek, widzę, że otrzymujesz dobre
    Od: REGNUM<...@w...pl>

    odpowiedzi...

    POWODZENIA z tym wszystkim!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 33. Data: 2004-08-16 18:13:58
    Temat: Re: Zostałem oszukany. Co robić?
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > wzg. na brak

    > A Wy się z tym pokornie zgodziliście bo wolicie mieć święty spokój -
    > zgadłem?
    >
    > Między innymi tak się kształtują nasze realia społeczne.
    > Nikt nie reaguje jak widzi że kogoś okradają lub biją bo to nie jego
    > sprawa ale jednoczesnie rozgoryczony jest jak inni w innych sprawach
    > stosują podobną politykę

    Poczekaj chwilkę z tym zapędzaniem się. A co oni mieli zrobić?
    Bo ja czegoś tu nie rozumiem. Poszli na policję, podali wszystko co można
    było podać. Gość był nagrany na taśmie ale tego nie sprawdziła policja. Po
    jakiego grzyba jest ta kamera tam? A poza tym to co jeszcze można zrobić?
    Odwoływać się? Czy co? To przeciętny obywatel ma wiedzieć czy da się sprawę
    doprowadzić do końca? To już chyba jest sprawa policji.
    Wg mnie oni zrobili wszystko a policji się nie chiało.
    A temat mnie interesuje, bo identycznie brat się załatwił. Tzn okradli go
    ale pin był w portfelu. Sprawa została umorzona.

    --
    PawełJ

  • 34. Data: 2004-08-16 18:26:40
    Temat: PIN w portfelu
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    Przepraszam bardzo..
    .
    ale jak można nosić PIN do konta bankowego razem z kartą
    elektroniczną w portfelu???

    Tego nie rozumiem jeszcze.

    Pozdrawiam serdecznie,
    HOWARD

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 35. Data: 2004-08-16 18:48:18
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Odwoływać się?

    A czemu nie?

    > To przeciętny obywatel ma wiedzieć czy da się sprawę
    > doprowadzić do końca?

    Niekoniecznie. Ale jeśli obywatel jest niezadowolony z działań instytucji
    państwowych powinien dawać temu wyraz (np. odwołując się) a nie
    machac ręką i siać defetyzm na forach dyskusyjnych
    A na doprowadzaniu sprawy do końca mogą się np. znać osoby do
    których można było się zażalić (odwołać)

    > Wg mnie oni zrobili wszystko

    Jeśłi nie skarzyli umorzenia to nie zrobili wszystkiego.
    Pomijam w tym momencie fakt, że skarżenie się (w pewnym układzie
    procesowym) mogłoby im otworzyć drogę do złożenia własnego aktu
    oskarżenia w Sądzie

    > Sprawa została umorzona.

    I co na to brat?

    -> http://usenet.pomocprawna.info