  • 11. Data: 2004-08-15 21:36:34
    Temat: Re: Zostałem oszukany. Co robić?
    Od: slawek<e...@w...pl>

    > Nie jest chyba aż tak tragicznie
    > Jedyny problem jaki widzę to wykazanie że facet celowo a nie np.
    > przez roztargnienie wysłał niekompletny towar.
    > Inna sprawa że gdyby zrobił to przypadkiem już by pewnie dosłał
    > brakujący telefon.

    Mam zapisy rozmów i e-maili gdzie wyraźie pisze że wysłał telefon w
    paczce

    > Nadał paczkę o określonej wadze. Jak sądzę zostawił też ślady w
    > internecie. Poza tym sprawa wygląda dość obiecująco bo wygląda na
    > że gość jest znany z imienia nazwiska adresu itp. To korzystna
    > okoliczność

    Oby wystarczyła... Bez tego pewnie byłbym bez szans.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-08-15 21:36:36
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Jak sprawa może trafić do sądu karnego? Czy policja tam przekaże
    > sprawę

    Jeśli uda się zebrać wystarczające dowody zadba o to prokurator pod
    którego nadzorem policja pracuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 13. Data: 2004-08-15 21:36:40
    Od: "fondi" <c...@o...pl>

    Dredd wrote:

    > A po co robić rewizję?

    po to np. zeby zabezpieczyc komputer z ktorego
    dokonano oszustwo - chyba ze robil to z kafejki ?

  • 14. Data: 2004-08-15 21:37:34
    Od: slawek<e...@w...pl>

    > Jeśli uda się zebrać wystarczające dowody zadba o to prokurator pod
    > którego nadzorem policja pracuje

    Czyli mam nic nie robić i czekać na efekty pracy policji? Nie muszę
    nigdzie chodzić już?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2004-08-15 21:38:19
    Od: slawek<e...@w...pl>

    > po to np. zeby zabezpieczyc komputer z ktorego
    > dokonano oszustwo - chyba ze robil to z kafejki ?

    Z tego co wiem korzysta z laptopa...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 16. Data: 2004-08-15 21:41:26
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Mam zapisy rozmów i e-maili gdzie wyraźie pisze że wysłał telefon w
    > paczce

    Nieźle sobie radzisz.
    Jak to wszystko do kupy zaniesiesz policji albo prokuratorowi to nie
    powinni mieć problemów z zajęciem się sprawą - wygląda na dość
    dobrze "udokumentowaną"
    Pozostaje z determinacją pilnować by wszystko toczyło się w miarę
    sprawnie

    BTW: Jaka była dotąd reakcja organów ścigania na Twoje doniesienie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2004-08-15 21:45:35
    Od: Dredd<...@...pl>

    > po to np. zeby zabezpieczyc komputer z ktorego
    > dokonano oszustwo - chyba ze robil to z kafejki ?

    W sytuacji gdy są nagrania rozmów w których delikwent potwierdza że
    wysłał telefon, znalezienie komputera z którego łączył się z netem
    może okazać się nie konieczne. Choć oczywiście gdyby go namierzyć
    to mógłby z tego być kolejny użyteczny dowód

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 18. Data: 2004-08-15 21:47:16
    Od: "Realista" <r...@o...pl.USUNTO>

    > Niestety nie spełniam wszystkich wymogów

    A jakich wymogów nie spełniasz?
    To nie byla tranzakcja poza allegro. wylicytowales towar za 355pln
    i tak wiecej jak 300 nie dostaniesz.

  • 19. Data: 2004-08-15 21:48:07
    Od: "Leszcz" <m...@o...pl>

    kasy pewnie nie odzyskasz a jak odzyskasz to po kilku latach a nastepnym
    razem stuknij sie mocno w glowe zanim zrobisz cos podobnego. masz nauczke na
    przyszlosc.

  • 20. Data: 2004-08-15 21:53:56
    Temat: No dobrze, ma nauczkę, dajcie mu już
    Od: HOWARD<...@w...pl>

    ..No dobrze, ma nauczkę, dajcie mu już spokój z tym pukaniem w
    głowę.
    Nikt nie jest doskonały. A na następny raz będzie wiedzieć.
    Pomóżcie Mu tu i teraz, a nie "rozgrzebujcie"...

    Pozdrawiam,
    HOWARD

    -> http://usenet.pomocprawna.info