  • 21. Data: 2005-07-19 11:15:36
    Temat: Re: Znów Telekompromitacja.......
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > maciej Ci napisał a ja powtórze: nie ma przepisów precyzujących czy
    > klient moze składać powtórnie reklamacje czy nie może, czyli mówiąc
    > inaczej reklamacje o to samo można składać do usranej i jak nie
    > odpowiedza na którąś w terminie to należy ją uznać zgodnie z PT za
    > uznaną

    OK teraz rozumiem o co Wam chodzi. Ale jakoś nie mam ochoty na zabawę w
    kotka i myszkę, bo tak możemy się bawić w kółko... babka na 9393 podała
    mi par 106 ust. 2 prawa telekomunikacyjnego, ale chyba nie zrozumiała o
    co mi chodzi albo podała ten punkt na odczepnego ;-)

  • 22. Data: 2005-07-19 11:17:16
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Drabinka jest taka:
    > 1. reklamacja
    > 2. odwołanie
    > 3. sąd
    >
    > Ma być jeszcze dwa i pół w postaci sądu polubownego przy URTiPie i podobno
    > nawet on ruszył, ale jak to sąd polubowny - on jest dobrowolny dla obydwu
    > stron.

    OK o to mi właśnie chodziło.

    A czy w moim konkretnym przypadku, jeśli jestem osobą fiz. prowadzącą
    działalność gosp., mogę się udać do np Federacji Konsumentów po poradę,
    co z tym zrobić i gdzie się udać? Czy muszę sam ew. iść do prawnika i
    wystosować jakieś mądre pismo do prezesa URTiPu/sądu?

  • 23. Data: 2005-07-19 14:58:32
    Od: "patrykbuba" <p...@p...pl>

    mam podobny problem tylko z Erą

    w ostatniej odpowiedzi na moją reklamacje dopisali jedno zdanie

    Kończąc, uprzejmie informujemy, że dalsza korespondencja podnosząca te same
    kwestie pozostanie bez odpowiedzi

    Czy w tym przypadku mogę im dalej wysyłać reklamację i czekać na odpowiedz
    czy nie mają juz takiego obowiązku??