  • 1. Data: 2007-03-23 20:43:10
    Temat: Zniżka PKP - nauczyciel.
    Od: "Arek" <a...@o...beztego.pl>

    Witam.
    Dość dawno nie korzystałem z PKP i teraz mam pytanie.
    Wybieram się pociągiem pośpiesznym. Zniżka dla nauczycieli jest w wysokości
    37% na pociągi osobowe.
    Czy możliwy jest teraz taki manewr.
    Kupuję bilet na osobowy ze zniżką 37% i robię dopłatę róznicy do
    pośpiesznego?
    Jak to wygląda wg nowych regulacji?
    --
    Arek

  • 2. Data: 2007-03-23 21:18:00
    Temat: Re: Zniżka PKP - nauczyciel.
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...beztego.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysokości 37% na pociągi osobowe.
    > Czy możliwy jest teraz taki manewr.
    > Kupuję bilet na osobowy ze zniżką 37% i robię dopłatę róznicy do

    Nie działa taki manewr.

    SIM

  • 3. Data: 2007-03-23 22:14:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie działa taki manewr.

    Jestes pewien?
    OIDP dziala - chociaz oczywiscie nie wychodzi na to samo, ale jest taniej.
    Za osobowy placisz bowiem 37%, a doplata na pospieszny wynosi tyle ile
    roznica pomiedzy cena biletu osobowego 100% a pospiesznego 100%, wiec pare
    groszy taniej to wyjsc powinno!!!!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-03-25 10:29:34
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 23 Mar 2007 23:14:28 +0100,
    SDD <s...@t...pl> screamed:

> [...]
    > Za osobowy placisz bowiem 37%, a doplata na pospieszny wynosi tyle ile
    > roznica pomiedzy cena biletu osobowego 100% a pospiesznego 100%, wiec pare

    Tylko, że z drugiej strony on nie ma wtedy biletu osobowego 100%.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:215B ]
    [ 12:31:00 user up 11291 days, 0:26, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Recursion n.: See Recursion.