  • Data: 2003-12-08 13:20:55
    Temat: Znalazlem "kruczek" w pismach od KRUK'a i P2C
    Od: "tremor" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Tak sobie przegladam rozne pisemka i nagle widze ze pierwsza umowa zawarta
    jest z

    Telewizja POLSAT S.A. z siedziba w Warszawie Al Stanow Zjednoczonych 53
    zwanym dalej POLSAT

    az tu nagle w mojej skrzynce czasem szwendaja sie jakies pisma z nieznanej
    mi
    POLSAT CYFROWY S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Środziemnomorska 37 zwanym
    dalej POLSAT CYFROWY

    Tak naprawde co co mnie obchodzi jakis tam PC jak ja mam jedyna umowe od
    Telewizji Polsat S.A. i PC nie ma zadnego zwiazku z TP (nie mylic z TPSA)

    Moze by tak oprzec sie wlasnie na tym ze nadal wazna jest umowa z Telewizja
    Polsat
    - dla tych co maja klopoty z "ptakiem"

    Pozdrowka
    tremor

    P.S. Jest jeszcze jeden haczyk ....
    i tak na marginesie to pisza ze wypowiadaja wszystkie inne umowy ale jakie
    jak z nimi (PC) nie podpisywalem