  • Data: 2003-12-08 19:37:33
    Temat: Re: Znalazlem "kruczek" w pismach od KRUK'a i P2C
    Od: "tremor" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lablador" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:br25bu$g09$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    TPSA)

    > Telewizja
    >
    > Skad wiesz, ze to nie kwestia zmiany nazwy i adresu spolki? Albo
    nastepstwo
    > prawne? Pewnie raczej to pierwsze i umowa wiaze strony. Jak kowalska
    zawrze
    > umowe o np roboty budowlane, a potem wyjdzie za maz, zmieni nazwisko na
    > wisniowska to co? Znaczy ze wykonawca umowy wykonac juz nie musi?
    >
    > Dan.

    OK

    Ale tu chodzi o pieniadze i ktos zawarl umowe o siwadczenie za co chcial
    pieniadz az tu nagle przychodzi ktos inny i mowi ze to on chce pieniadz nie
    informujac nikogo ze zminil nazwe i adres i wogole to juz on jest kto inny
    ale pyta o sprzet tamtego wczesniejszego itd....
    Moze jakas oficjalna informacja bo przeciez ten odbiornik nie udostepnia
    telegazety a kaza mi ja czytac.

    Pozdrowka
    tremor