  • 231. Data: 2023-09-02 21:48:21
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.09.2023 o 19:05, Kviat pisze:
    > Wpisujesz w ten kalkulator ilość promili, wagę, wiek kierowcy, wyniki
    > jego czasów okrążeń na torze wyścigowym z ostatnich pięciu lat,
    > możliwość, że te 2 i cośtam promila to wynik chlania od trzech dni i po
    > prostu jest w trakcie trzeźwienia, a przez ostatnie dwie doby spał tylko
    > 3 godziny, czy może on te 2 sekundy losuje?
    > Bo wiesz, jeśli dane są z dupy, to i wyniki też.

    A przyszło Ci do głowy, że droga hamowania nie zależy od wagi i wieku
    kierowcy i tych pozostałych parametrów? Natomiast pewnie w jakimś tam
    zakresie zależy od ilości promili, ale ja wstawiam typową wartość dla
    trzeźwego kierowcy. Robię tak, bo pieszy oceniając sytuację nie
    wiedział, ze kierowca jest pijany.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 232. Data: 2023-09-02 22:16:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na lewym był pieszy, którego tam nie powinno być. Teraz mamy do
    > rozkminienia, czy kierujący po prostu faktycznie jechał za szybko i
    > niezależnie od pieszego by wypadł z drogi, czy też gdyby pieszego nie
    > było, to by przejechał to skrzyżowanie. Tak na mojego "czuja" dało się
    > to 100 km/h przejechać, bo zaczynając z prawego skrajnego pasa i
    > ścinając przy wysepce środkowe wejście na lewy pas teraz przeznaczony do
    > jazdy w kierunku Wieliczki to prawie prosta i technicznie to wykonalne.
    > Czy po pijanemu i przy 100 km/h, to już nie wiem.

    Czyli policzyłeś sobie że być może da się pokonać skrzyżowanie driftem
    wszystkimi pasami i winą innych użytkowników jest że wszystkie pasy nie
    były wolne dla mistrza kierownicy - i dlatego należy ich ściać jako
    swiadków żeby postawić im zarzuty spowodowania śmierci naprutego zabójcy
    rozszerzonego? I ty się dziwisz, że społeczeństwo uważa was za wrogów?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 233. Data: 2023-09-02 22:18:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z powodu tego, co akurat dokładnie w cytacie wyciąłeś. Napisałeś: "Nie
    > da się wykluczyć, że najebał się bo się pieszego przestraszył:P "

    O takim środku stylistycznym jak ironiasłyszał - nawet emotka żeś
    zacytował. Ty po prostu kretyn jesteś....

    > Co
    > więcej uważam, że Ty doskonale wiesz czemu, bo byś nie wycinał tego
    > kawałeczka akurat teraz.

    Zamieniam się w słuch. Podaj jeszcze to co się stało na komisariacie, że
    policjantom odechciało się szukać moto - bo tak samo pisałeś a jak
    przyszło co do czego to podkuliłeś ogon - i w sumie słusznie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 234. Data: 2023-09-02 22:26:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.09.2023 o 22:16, Shrek pisze:
> [...]
    > były wolne dla mistrza kierownicy - i dlatego należy ich ściać jako
    > swiadków żeby postawić im zarzuty spowodowania śmierci naprutego zabójcy

    Jak zwykle, gdy fakty zaczynają wskazywać co innego, niż Ty uważasz za
    właściwe, to tym gorzej dla faktów.

    Uważam, że pieszy wchodząc na jezdnię powinien się rozejrzeć i
    powstrzymać od wejścia widząc nadjeżdżający pojazd. Niezależnie od tego,
    czy kierujący tym pojazdem jest trzeźwy, czy pijany (czego nawet nie był
    w stajnie stwierdzić), oraz również, gdy jedzie zbyt szybko - a może
    nawet zwłaszcza wówczas. No i tym bardziej powinien to zrobić
    przechodząc w miejscu niedozwolonym, gdzie kierujący mógłby się go nie
    spodziewać.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 235. Data: 2023-09-02 22:28:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.09.2023 o 22:18, Shrek pisze:
    > Zamieniam się w słuch. Podaj jeszcze to co się stało na komisariacie, że
    > policjantom odechciało się szukać moto - bo tak samo pisałeś a jak
    > przyszło co do czego to podkuliłeś ogon - i w sumie słusznie.
    Już tyle razy napisałem, ze mi się w wątku o wypadku w Krakowie nie
    chce. Jeśli dotąd nie pojąłeś, to nie mam nadziei, że teraz się coś zmieni.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 236. Data: 2023-09-02 22:34:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak zwykle, gdy fakty zaczynają wskazywać co innego, niż Ty uważasz za
    > właściwe, to tym gorzej dla faktów.

    Fakt jest taki że kolo nie mieścił się na swoim pasie już jakieś 70m od
    skrzyżowania. Pieszy nawet na jego pasie nie postawił nogi. Koleś jechał
    trzy zarzy za szybko i miał 10 krotnie za wysoki poziom alko we krwi. A
    ty widzisz winę pieszego - weź się zlituj...

> [...]
    > czy kierujący tym pojazdem jest trzeźwy, czy pijany (czego nawet nie był
    > w stajnie stwierdzić), oraz również, gdy jedzie zbyt szybko - a może

    i tyle można mu zarzucić - przejście w miejscu niedozwolonym. A teraz go
    spróbujcie pod tym zarzutem z UK wyciągnąć:P

    Posrało cię (was?) z tym zarzutem spowodowania wypadku przez pieszego.
    Widać lubicie się ośmieszać i potem dziwić się że wszyscy was jako
    wrogów traktują - i nie bez powodu. Po prostu jesteście antyobywatelską
    formacją, co jak trzeba obywatelowi pomóc to wymyślacie powody dla
    których sam jest sobie winien, a jak możecie zaszkodzić to bierzecie się
    do tego z podziwu godnym zapałem. Szkoda że jak trzeba moto znaleźć albo
    sprejarza złapać to amatorzy wam wpierdol spuszczają a ty zajmujesz się
    w tym czasie zarzucaniem amatorom błędów, choć sami przegrywacie mecze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 237. Data: 2023-09-02 22:34:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Już tyle razy napisałem, ze mi się w wątku o wypadku w Krakowie nie
    > chce.

    Ale to ty dzwonisz. Jak ci się nie chce to po chuj piszesz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 238. Data: 2023-09-02 23:36:26
    Od: PD <p...@g...pl>

> [...]
    > jazdy w kierunku Wieliczki to prawie prosta i technicznie to wykonalne.
    > Czy po pijanemu i przy 100 km/h, to już nie wiem.

    Nie chce mi się liczyć, więc za wiki - droga hamowania ze 100 km/h to
    36-42m. Skoro pieszy miał się przyczynić do wypadku to musiał być
    zauważony wcześniej i konsekwencją tego zauważenia musiały być dzikie
    manewry kierującego. Te manewry są widoczne już w momencie pojawienia
    się samochodu w kadrze. Zatem (tu szacuję) 70-80m przed skrzyżowaniem.
    Gdyby jechał 100 to by depnął po heblach i się zatrzymał. Dobra, depnął
    wpadł w poślizg, odpuścił hamulec - inna sytuacja, ale mimo to jeszcze
    daleko do wpadnięcia za skrzyżowanie, na chodnik i w murek. Do pieszego
    miał 70m, od pieszego do murka też pewnie coś koło tego. Razem 140m. Na
    których nie dość że nie zdążył wyhamować, to jeszcze przyjebał z takim
    impetem, że się zabił. To ile on tu mógł jechać - serio 100? No chyba,
    że w jakimś niezrozumiałym dla mnie celu zastanawiasz się czy da się to
    skrzyżowanie i zakręt zrobić przy 100.

    Ale kwestia jest inna. Niech by się nawet okazało, że jest to do
    zrobienia przy 300km/h. Po to jest jest ograniczenie prędkości, żeby
    ograniczać skutki sytuacji nieprzewidzianych. Po to, że jak Ci wyjdzie
    zakonnica w ciąży na drogę, żebyś jej nie skasował i nie przegrał wyborów :)

    Ale przeanalizujmy czy pieszy rzeczywiście swoim zachowaniem przyczynił
    się do wypadku. W tym celu porównajmy dwie sytuacje.
    1 - czyli to co się zdarzyło. Pieszy wychodzi na jezdnię, kierowca
    reaguje, ale się rozpieprza bo jedzie za szybko i jest najebany.
    2 - pieszy wchodzi na jezdnie, jadący przepisowe 50 trzeźwy kierownik
    hamuje przed pieszym i rzuca mu parę chujów.

    W pkt. 1 i 2 zachowanie pieszego jest identyczne, natomiast skutki
    różne, co wprost oznacza że pieszy swoim zachowaniem w żaden sposób nie
    wpłynął na sytuację.

    PD

  • 239. Data: 2023-09-03 01:13:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.09.2023 o 23:36, PD pisze:
    > Nie chce mi się liczyć, więc za wiki - droga hamowania ze 100 km/h to
    > 36-42m.
    Rzecz w tym, że to droga hamowania na suchej nawierzchni, a tam padło.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 240. Data: 2023-09-03 01:15:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.09.2023 o 22:34, Shrek pisze:
    > Ale to ty dzwonisz. Jak ci się nie chce to po chuj piszesz?
    Ja nic o tym tu nie piszę. Tobie zabrakło argumentów w wątku, to
    wyciągasz coś idiotycznego.
    --
    (~) Robert Tomasik