  • 11. Data: 2011-07-30 09:53:04
    Temat: Re: Znak zakaz zatrzymywania i postoju - pytania
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:j0v62i$8q7$1@news.onet.pl...

    > Niestety nie ma chyba żadnego uregulowania

    Na zdrowy rozum: 10 metrow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2011-07-30 09:53:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.07.2011 11:51, SDD pisze:
    > Ja twierdze, ze co skrzyzowanie.

    Ale chodzi o odcinek poza skrzyżowaniami. O powtarzanie na odcinku,
    gdzie ktoś mógłby ,,zapomnieć''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2011-07-30 09:54:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.07.2011 11:53, SDD pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:j0v62i$8q7$1@news.onet.pl...

    > Na zdrowy rozum: 10 metrow.

    To chyba większość drogowców jest niespełna rozumu, bo miejsc, gdzie
    znaki stoją bliżej skrzyżowania jest moc, jak nie większość.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2011-07-30 09:56:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ale chodzi o odcinek poza skrzyżowaniami. O powtarzanie na odcinku,
    > gdzie ktoś mógłby ,,zapomnieć''.

    Jak ktos zapomina, to powinien oddac prawko, ze wzgledu na zly stan zdrowia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2011-07-30 09:56:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To chyba większość drogowców jest niespełna rozumu, bo miejsc, gdzie
    > znaki stoją bliżej skrzyżowania jest moc, jak nie większość.

    Nie przecze.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2011-07-30 11:13:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.07.2011 11:56, SDD pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:j10ka8$2vl$2@news.onet.pl...

    > Jak ktos zapomina, to powinien oddac prawko, ze wzgledu na zly stan
    > zdrowia.

    przy takim zagęszczeniu znaków, jakie występuje, wcale tak nie uważam. W
    ruchu miejskim często się zastanawiałem, czy tu nie ma jakiegoś zakazu,
    choć od 20 lat jeżdżę bezwypadkowo, a od ponad 10 bezkolizyjnie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2011-07-30 11:46:15
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-07-30 13:13, ktoś-tam coś-tam pisze:

    A, bo Wam się wydaje, że w Polsce przepisy "prawa" (wolę to nazywać
    lewem) służą porządkowaniu życia społecznego.
    G. tam!
    Służą jedynie jako wędzidło, kaganiec i bat na obywateli. Są po to, aby
    przedeptać ten motłoch do ziemi, zedrzeć z niego skórę i oduczyć, głowę
    podnosić.

    Zastrzelić posła, to nie grzech. Nie trzeba się spowiadać. To dobry uczynek.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 18. Data: 2011-07-30 11:54:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.07.2011 13:46, bzdreg pisze:

    [ciach]

    Wyrazy współczucia dla ciebie i najbliższej rodziny.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2011-07-30 15:30:15
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-29 22:12:39 +0200, "Cerians" <R...@w...pl> said:

    > Czy ktos wie jakie powinny byc odleglosci znaku zakaz zatrzymywania i
    > postoju od skrzyzowania (w ksztalcie litery T).

    Nie ma takiego znaku.

    > Jakie mam szanse w sadzie?

    50%.
    Jak zawsze.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2011-08-03 11:39:12
    Od: leon <l...@d...pl>

    On Fri, 29 Jul 2011 22:12:39 +0200, Cerians <R...@w...pl> wrote:

    > Czy ktos wie jakie powinny byc odleglosci znaku zakaz zatrzymywania i
    > postoju od skrzyzowania (w ksztalcie litery T).

    Zgodnie z kodeksem drogowym nie mozna porakowac w odleglości mniejszej
    niz 10m od skrzyżowania. Poźniej musi byc juz znak zakazujacy.
    Szczegoly to rozporzadznie ministar infrastruktury odnosnie szczegolowych
    warunow technicznych znakow drogowych z 2003r

    > Czy orientujecie sie w terenie zabudowanym co ile taki znak winien byc
    > ustawiony.
    > Bo gosc ze Strazy Miejskiej twierdzi, ze co ... 400 m.

    Znak zakazu zatrzymwania jest anulowany przez najblizsze skrzyzownie
    lub znak go odwolujacy

    > Pytam bo dostalem mandat za postoj a znak stal tuz przy skrzyzowaniu i
    > nie sposob go bylo zauwazyc bo trzeba patrzec na samochody wyjezdzajace
    > z prawej.
    > Ja stanalem jakies 150 m za tym znakiem.
    > Znak stoi od kilku godzin.

    Kiedys znak aby obowiazywal musial byc postawiony tydzien wczesniej.
    Ale nie daje glowy

    > Jakie mam szanse w sadzie?

    W naszych sadach gdzie oskarzyciel i sedzia sa po imieniu? zadnych

    leon