eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZmiany w sp. z o.o., przeniesienie z RHB do KRS, kto podpisuje sie na dokumentach › Zmiany w sp. z o.o., przeniesienie z RHB do KRS, kto podpisuje sie na dokumentach
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zmiany w sp. z o.o., przeniesienie z RHB do KRS, kto podpisuje sie na
    dokumentach
    Date: Tue, 16 Dec 2003 20:11:31 +0100

    Pytanie mam odnosnie spolek z o.o. bo temat na czasie :)

    Stan biezacy:
    Spolka zarejestrowana w RHB, 2 wspolnikow w tym 1 z nich to zarzad
    jednoosobowy.
    Tych 2 wspolnikow sprzedaje swoje udzialy (4.000) na rzecz
    3 nowych wspolnikow (w tym jeden to bedzie nowy zarzad). Nowi
    wspolnicy w dniu zakupu udzialow zmieniaja umowe spolki, w tym m.in.
    podwyzszaja kapital (do 25.000), zmienia sie takze siedziba i firma
    spolki. Nalezy sie zarejestrowac w KRS, choc raz to przechodzilem i
    mam wszystkie papiery z tamtej spolki, to nie wszystko wiem, albowiem
    wtedy mialem troche odmienna sytuacje - nie bylo bowiem zmiany adresu
    i podwyzszenia kapitalu.

    1) Prosze o informacje czy nowi wspolnicy maja pokryc swoje udzialy
    poprzez wniesienie 25.000 czy tylko 25.000-4.000=21.000, bowiem 4.000
    wnosili poprzedni wspolnicy.
    2) Z tego co widze w dokumentacji poprzedniej spolki to bylo tak ze
    oswiadczenie o wniesieniu kapitalu od nowych wspolnikow podpisywal
    STARY zarzad. Pozostale dokumenty podpisywal NOWY zarzad ale podajac
    stara firme spolki (i przypuszczam ze stary adres, tyle ze stary adres
    byl tozsamy z nowym adresem). Czy tak to ma wlasnie wygladac (wtedy
    bylo dobrze, ale to bylo 2 lata temu)?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl +